Land Classics Ogass...

Avisos
Vaciar todo

Land Classics Ogassa 2011

82 Respuestas
10 Usuarios
0 Reactions
6,731 Visitas
(@victor_rr86)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 178

bones avui he anat a ogassa i a estat molt be, herem poquets pero ha estat b. aqui us deixo unes fotos.

salutacions a tots

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Jo els vaig acompanyar algunes estones i sembla que la gent estava força contenta. A veure avui que tal, doncs durant la nit ha estat plovent i força. Espero que tinguin temps de fer fotos ja que em penso pasaran per llocs molt interesants y amb força aigua, per desgracia avui m'ho perdré.

Salutacions

ResponderCitar
(@victor_rr86)

Bones JordoLR, amb quin land rover  anaves?? jo tampoc i podre anar avui.... amb el que a plogut avui estara molt divertit.
Jo sóc en Víctor, el del range verd.

saluts

ResponderCitar
(@victor_rr86)

Ostres tu pel temps han dit 128 litres/m a St.Joan de les Abadesses quin fanguetiss!!!

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Bones, era el Range blau de serie amb els dos petits, el que no va fer les zones de la pedrera i  la ruta de la tarda us vaig esperar amb el tractor.
Acabo de parlar amb el "supervivents" i sembla que han trobat molta aigu, fang i basses que els han fet disfrutar molt. A veure si ens posen algunes fotos.

Salutacions

ResponderCitar
 MAS
(@MAS)
Respuestas: 202

Bones Victor, sóc el que anava al teu darrera amb el RRC gris/blau. Es una llàstima que no haguessiu pogut venir ahir perqué ha estat una ruta molt divertida, amb continuament, molt de fang i aigua, ja que el temps ens ha regalat una bona tormenta a la nit. Avui he tret les alfombretes i les tenia plé de fang per sota. Va entrar aigua per tot arreu. A veure si pengen fotos i podeu veure aquests trams més fondos.

ResponderCitar
(@victor_rr86)

bones MAS i JordiLR, ens ho varem passar molt bé el dissabte i a veure si podeu penjar fotos i aixi podem veure com vareu gaudir del diumenge. El diumenge pel mati vaig estar pensant amb vosaltres perque a girona va ploure un munt i suposava que aqui a d'alt encara hauria plogut molt mes ( segur que vareu disfrutar com nens petits ).
MAS, tocarà arreglar aquests baixos del range jeje que sino t'entraran els peixos.
Ens veiem a la party!

saluts a tots els participants d'Ogassa 2011

ResponderCitar
Página 6 / 6
Compartir: