Forum
Pues yo me pierdo Ogassa >:( , asistire al Iberico , de copi pero al Iberico , pero os aseguro que ganas de veros tenia muchas , en fin , tendre que esperar para saludaros.....
Pdt: Los que asistais os encontrareis con un buen grupo de compañeros y fantasticos paisajes 😉
un saludo !!
Bones,
Estic plantejant-me anar a Ogassa però em surten dubtes, a veure si algú que hi hagi anat em pot orientar...
En què consisteix l'esdeveniment? Es pot anar a mirar i prou? Hi ha circuits?
M'he d'inscriure prèviament? per cotxe o per persona?
Segurament hi aniria a passar el matí o el dia, però no em quedaria a dormir.
Salutacions 😉
Bones,
Estic plantejant-me anar a Ogassa però em surten dubtes, a veure si algú que hi hagi anat em pot orientar...
En què consisteix l'esdeveniment? Es pot anar a mirar i prou? Hi ha circuits?
M'he d'inscriure prèviament? per cotxe o per persona?
Segurament hi aniria a passar el matí o el dia, però no em quedaria a dormir.Salutacions 😉
Jo també estic amb el mateix dilema, ¿per els que ens neguem a tenir un coi de perfil al facebook ens en podríeu fer cinc cèntims "en obert"?
Tothom en parla molt bé d'aquesta trobada i com que ens cau proper de casa... maleïda crisi dels coll...ns >:(
Carles (GASSMAN)
Bones
Doncs coma praticipant de la edicio de lany pasat, intentare fer vos en 5 centims:
Es tracta basicament, d una trobada d amics i de fer unes rutes junts. S estableix un "camp base" i des d alla es realitzen les diferents activitats preparades.
L'any passat les rutes varen estar molt be,Hi havia molt fang i va fer que anessim mes lents del previst, pero l itinerari molt guapo. El circuit de la pedrera molt be tambe i a mes varem fer una mica de cultura visitant el museu de Sant Joan de les Abadesses.
Pel que fa als apats, varen servir per coneixer nos i comunicar-nos tots plegats, amb molt bon rollo i germanor.
Es un esdeveniment molt recomanable, nosaltres si res no ho impedeix, alli estarem.
Gràcies Picnasi, ara encara tinc més ganes de venir. Ja m'he començat a preparar, la setmana que ve tinc ITV i ara mateix he fet una comanda per un tub d'escapament, ja que el tinc foradat.
Salutacions,
Bones
M estic començant a preocupar.
Tampoc podem anar a Ogassa!!!!!!!
Avui mateix m han dit, que he de estar de guardia a la feina doncs es l afesta major i fira gastronomica de l ajuntament on a l estiu treballo.
Es una P... doncs jo el meu cupo de guardies el donava per fet ja que he complert amb les rotacions que em tocaven mes una de voluntari, precisament per tal de tenir la tardor lliure.
Doncs no, una guardia mes >:(!!!!!!!
Es desesperant, quan no son naps son cols :'(
La inscripcio a l aparty ja la tinc pagada, o sigui que espeero anar hi i no perdre els 100 euros, que no estic per perdre calers !!!!!!!!
Com he dit a la organitzacio, m he disculpat i els he desitjat el millor, i als asssistents passeu vos ho be, val la pena de debo, es una gran trobada ben organitzada i en paratges molt bonics.
Malauradament no hi podrem ser :'( :'( :'( :'(
FALTA MOLT PER QUE S ACAVI 2011!!!!!!! deu n hi do l'anyet que porto.....
Si finalmente no puedes asistir a la party no te preocupes por la pasta. TE LA DEVOLVERAN SIN PROBLEMA
ellos llevan un registro de los coches cuando acceden.....
Les envias un email el jueves antes y tema solucionado.
Buenas
Gracias Suri, espero sinceramente no tener que anular nada mas, llevo una racha que pa que!!
De todos modos, te agradezco la informacion pues es bueno saber que en caso de no asistencia devuelven la pasta.
Pues a mi se me tuerce también Land Clàssics. No tengo el series a punto para poder ir...
Que os lo paseis de lujo los asistentes, a la próxima no fallamos
Un saludo
A mi també se'm complica... Avui tinc ITV al series i poc temps de reacció si hi ha defectes. Varis compromisos pel cap de setmana i pocs diners (he gastat massa aquest mes i encara no estem ni a la meitat). Però tot i així per poc que pugui intentaré venir un dia.
bona ni al final es farà el 4x4 aquest cap de setmana? era per saber si s'han de fer inscripcions,...
moltes gracies bona nit
Al final no vindre, no he passat la itv. Mhan posat falta greu perque no em funcionava la pinya on va connectat el remolc. ja havia trucat per informar-me de l'event i la veritat es que pintava molt be. DPasseu-vos-ho bé i feu moltes fotos. Un altre any serà
Al final no vindre, no he passat la itv. Mhan posat falta greu perque no em funcionava la pinya on va connectat el remolc. ja havia trucat per informar-me de l'event i la veritat es que pintava molt be. DPasseu-vos-ho bé i feu moltes fotos. Un altre any serà
Raspalla per dintre els forats de la piña amb una dremel o una llima petita els soples i una mica de 3en1 amb un tornabis de bombeta ( els de continuïtat ) o una bombeta amb dos cables un per ficar-lo als forats i l´altre per fer massa ho comproves amb ajut d´algú.
A mi em va passar l´any passat i va ser aquesta tontería, un cop enllestit vas a l´ITV demà al de matí ben d´hora i cap a Ogassa, no t´ho perdis per això home!!
Ja tinc la itv, ahir a la nit i avui al mati buscant el fallo... mig pot de 3en1 i mig de netejacontactes. resulta que hi havia cables tallats i un que faltava. A part d'aixo el fusible feia mal contacte i les llums anaven i deixaven d'anar quan volien. El fusible feia el mal contacte per dins ja que el tester em mostrava continuitat nomes si l'apretava. Ara em queda tornar a muntar els cinturons ja que per la itv els trec.
Es que no es pot anar amb presses i a l'ultim moment amb el meu series.
La dona (futura, en realitat) no vol quedar-se a dormir, i a més li te una mica d'alergia al series. I dema tinc compromisos familiars.
Almenys el tindré preparat per la party tot i que em feia més gracia ogassa.
Bones
Espro estigui anant tot be, m hagues agradat ser hi, una salutacio a tots i passeu vos ho be.