Avisos
Vaciar todo

JOVI

3 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
650 Visitas
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974
Topic starter  

Aquest any ni el nacional, ni el Ibèric ni m’he estrenat a la LR Party (dissabte vaig estar de guàrdia i diumenge finalment en vaig lliurar). Aquest any estic tenint una agenda molt complicada tant a nivell de feina com a nivell familiar…un altre vegada serà.

Pocs  hem coneixeu. A uns pocs os vaig conèixer a la 1a prova del trial a St. Miquel de Balenyà i  a en Roger que es veí meu el vaig tenir que conèixer á Benissa i des de llavors encara que passo cada dia davant del seu cotxe només l’he vist una vegada quant jo anava en cotxe i ell a peu... 🙂

El cas es que tornava ahir vespre de fer la pista del Costabona (varem anar a pasar el dia i veure cavalls) i de tornada quant passant per davant la sortida del "Figaro" hem vaig adonar que ja eren 2 i/4 i 10 de 8, i veient que no tenia temps d’arribar a Barna per veure el partit Barça-Madrid, vaig dir-li a la dona “sortim a la propera sortida a buscar un bar”.Varem sortir a la Garriga (jo no hi havia entrat mes qu’ una vegada fa molts anys). Varem passar davant una braseria molt gran i vaig decidir tirar per anar a trobar un lloc per aparcar. En això que la dona em diu mira aquí hi a un altra bar i veig “EL JOVI” i jo enseguida vaig tenir el reflex “aquest nom....em sembla que es el bar dels –dijueves- del CLRTT”. Vaig demanar-li al jove que ens va atendre (un moreno molt trempat) i m’ho va confirmar. Ja hem va dir que no hi havia ningú del club allà dins. Bé sembla ser que fora dels dijous es nomes en Txus200 el que n’es client i a sobre amb la Party.…

Tot i no haver reservat ens van trobar un lloc per seure i varem provar las tapes i les famoses braves i ens van tractar de luxe. Varem veure el partit amb un ambient molt divertit ;al costat i havia un grup de joves meitat del Barça, meitat del Madrid de molt bon rotllo…

Només cal que un dia i torni per provar l’arròs caldós amb vosaltres, ara ja sé on es...

Salutacions

Josep

(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

:occasion14: Vaya !! que pequeño es el mundo he ? para otra , llamame , vivo a 50 metros del Jovi y a demas ayer a las 19:00 ya estaba duchadito y toodo sentado en  casa con mi amigo Saltamontes que ceno con nosotros en casa viendo el partido jejeje...

Me alegro de que os gustase  😉

Un saludo !

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

DONCS JA HO SAPS !!!!  ;D , aquest dijous hi ha DIJUEVES !!!!, apuntat i aixi coneixeràs uns quants mes !!

Salut,

Xavi 😉

ResponderCitar
Compartir: