Avisos
Vaciar todo

Desde Granollers

9 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
684 Visitas
(@ToniGti)
Respuestas: 16
Topic starter  

BOna nit a tothom .
Com ja e fet al apartat de presentacions em voldria tambe presentar per aqui , Em dic Toni i tinc un RR Classic 200tdi i soc de granollers encara que es molt probable que em veieu per la zona del montseny que es per on surtu.

ja Mhan comentat les quedades que feu els "Dijueves" que de debo em fan bastanta por .....  ;D ;D ;D ;Djajajaj

en veiem.

(@martiland)
Respuestas: 217

Benvingut  Toni pro  el que vulem son

moltas fotos de aquet range emb accio

salutacions MARTI

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Benvingut!!
Has penjat fotos d'aquesta meravella que tens??
Una salutació
Miquel

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Benvingut de nou Toni, ja veuràs que per aquí anirà traient el nas força gent que tens molts propers. Per el tema dels dijueves no tens que patir, que "no es tan fiero el león como lo pintan", i els nouvinguts sempre son ben rebuts (noi, sempre hi ha una primera vegada per a tot).  😉

Aquesta vegada com que estem en fase de recuperació de la Land Rover Party, i molta gent marxarà els tres dies, serem uns pocs menys, però segur que com sempre, gaudirem d'una memorable vetllada, xerrarem de tot i de res, i potser fins i tot aconseguim parlar de Land Rover's.  Si et ve de gust, ja ho saps.

Ja he llegit que tens el RRC una mica tocat, tranqui'l que per anar a sopar al JOVI no cal anar amb Land Rover.

Aquests tres dies estan força atapeïts d'activitats; Sopar al JOVI, la Extrem Andorra Challenge, la trobada d'Agramunt coincidint amb la Fira del Torró, l'última prova del Campionat de Catalunya de trial 4x4 (a Muntanyola), etc. Segur que a cada lloc trobes algun LR amb "l'enganxina"del Club i gent disposada a xerrar i compartir.  :thumbsup:

No sé com hi ha gent que es por avorrir...  ::)

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Benvingut de nou Toni, ja veuràs que per aquí anirà traient el nas força gent que tens molts propers. Per el tema dels dijueves no tens que patir, que "no es tan fiero el león como lo pintan", i els nouvinguts sempre son ben rebuts (noi, sempre hi ha una primera vegada per a tot).  😉

Aquesta vegada com que estem en fase de recuperació de la Land Rover Party, i molta gent marxarà els tres dies, serem uns pocs menys, però segur que com sempre, gaudirem d'una memorable vetllada, xerrarem de tot i de res, i potser fins i tot aconseguim parlar de Land Rover's.  Si et ve de gust, ja ho saps.

Ja he llegit que tens el RRC una mica tocat, tranqui'l que per anar a sopar al JOVI no cal anar amb Land Rover.

Aquests tres dies estan força atapeïts d'activitats; Sopar al JOVI, la Extrem Andorra Challenge, la trobada d'Agramunt coincidint amb la Fira del Torró, l'última prova del Campionat de Catalunya de trial 4x4 (a Muntanyola), etc. Segur que a cada lloc trobes algun LR amb "l'enganxina"del Club i gent disposada a xerrar i compartir.  :thumbsup:

No sé com hi ha gent que es por avorrir...  ::)

Carles (GASSMAN)

++++111111

Com ho vens, eh? 😉

ResponderCitar
(@david_72)
Respuestas: 1358

Benvingut Toni  🙂

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

Eppppp de Granollers  ? a que de segur que ens coneixem  😮 si vols venir aquest Dijueves m´ho dius i et paso a buscar total som del mateix lloc, vinga animat.

ResponderCitar
(@scattrack)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 367

Benvingut!!

ResponderCitar
(@Juan.ki)
Respuestas: 578

Benvingut a tots dos, saluts.

ResponderCitar
Compartir: