JA SOC AQUÍ (un alt...

Avisos
Vaciar todo

JA SOC AQUÍ (un altre cop)

3 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
594 Visitas
(@Juan.ki)
Respuestas: 578
Topic starter  

Hola, com va dir el senyor Tarradelles doncs aixó, que ja soc aquí un altre cop armat, jo volía un 110 com tots sabeu pero no a pogut ser i el Mini le hagut de canviar per aquesta mala bestia ja que no hi havia manera de vendre'l, la gent no vol la benzina, aixó és perque no han probat un V8, si hagués venut el Terrano una setmana abans encara tindria el meu, pero vaig tenir la mala sort de cambiarlo primer pel mini, quan la feina apreta...

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=77263.0

Es veu bastant bé i no li cal massa cosa, una mica de "cariñu" i temps, temps per que se'm passi la febre Defender i no el vengui abans d'hora clar.
Bueno ja ens anirem veient segur, un salut ben fort per tots.

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Salutacions Juan.ki,

Per molt que t'agradi estèticament el Defender, el motor 300tdi dins un RRC és una de les millors combinacions possibles que un pot gaudir. És còmode i ampli per dins, molt polivalent i resolutiu tant per carretera com per muntanya, malgrat que l'elevis de suspensió segueix sent més baix de sostre que un  Defender i t'entra en les pàrquings, el 300tdi té molt bon comportament i resposta, ben mantingut pots aconseguir que sigui casi etern, no porta electrònica que et pugui fer la punyeta, el manteniment i les reparacions son més econòmiques, i un llarg etcètera d'avantatges.

I això t'ho diu un que té un Defender del que n'està molt content, però que n'és molt conscient de que mai tindrà la suavitat, la comoditat i presencia d'un RRC per moltes peces que l'hi canviï.

Felicitats, té molt bona pinta.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@xavi disco)
Respuestas: 63

Benvingut al foro

ResponderCitar
Compartir: