IV Trobada Cap term...

Avisos
Vaciar todo

IV Trobada Cap terme Agramunt diumenge 2 de novembre

4 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
828 Visitas
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522
Topic starter  

Bona tarda companys. Fa dies que estic intentant muntar una sortideta amb els companys del Club i les ganes hi son totes, però els tècnics de medi ambient també treballen i m'han tombat els plans inicials.

Ara estic muntant una excursioneta per diumenge dia 2 de bon dematí fins a la tarda. Visitarem els refugis de St Mamet i un que hi ha prop de Camarasa, i podrem tenir unes bones vistes de la presa del pantà de Camarasa i de les Bufadores, un accident geològic que hi ha prop de Camarasa on uns forats a terra no paren de bufar enlaire.

El dinar serà de pic-nic, cadascú se'l porta i la ruta serà per pistes "normals", paisatges molt bonics i molt a prop de casa

Considero que tenim dues vacants per si algú li ve de gust acompanyar-nos per la comarca de la Noguera amb opcions d'anar a veure la Cova del Tabac, un lloc per visitar, però només si tenim temps, per que s'ha de caminar 4km i ens agraden massa els "Tacos"
Llista:
- Pessols - Xavi
- Matasenglars
- Miquel
- David
- Calsimo - JMaria
- Papitu - Toni

Una abraçada companys!

(@pessols)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 326

Be be. Ja tenim les màquines engrasades!!!
El treball, esforç i dedicació que han possat els tècnics oportuns, segur que ho jan fet per la nostra seguretat!!!! ( mode sarcàstic, off). Segur que serà molt entretinguda....

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

Hola nois ens veiem diumenge, que ganes tenim i moltes de fer una mica de ruteta, nomes espero que sigui entretinguda com sempre i que no es trenqui res. estem al meridià de la setmana vinga aixòs esta fet.
vinga aniveu-vos.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522
Topic starter  

Acabo de passar la ITV!
Encara he hagut de treure fang dels fusibles dels faros, que només funcionaven quan els donava la gana! jejeje

La ruta serà xula!!

Salut!
Miquel

ResponderCitar
Compartir: