Forum
IV Trobada Cap terme Agramunt diumenge 2 de novembre
Bona tarda companys. Fa dies que estic intentant muntar una sortideta amb els companys del Club i les ganes hi son totes, però els tècnics de medi ambient també treballen i m'han tombat els plans inicials.
Ara estic muntant una excursioneta per diumenge dia 2 de bon dematí fins a la tarda. Visitarem els refugis de St Mamet i un que hi ha prop de Camarasa, i podrem tenir unes bones vistes de la presa del pantà de Camarasa i de les Bufadores, un accident geològic que hi ha prop de Camarasa on uns forats a terra no paren de bufar enlaire.
El dinar serà de pic-nic, cadascú se'l porta i la ruta serà per pistes "normals", paisatges molt bonics i molt a prop de casa
Considero que tenim dues vacants per si algú li ve de gust acompanyar-nos per la comarca de la Noguera amb opcions d'anar a veure la Cova del Tabac, un lloc per visitar, però només si tenim temps, per que s'ha de caminar 4km i ens agraden massa els "Tacos"
Llista:
- Pessols - Xavi
- Matasenglars
- Miquel
- David
- Calsimo - JMaria
- Papitu - Toni
Una abraçada companys!
Be be. Ja tenim les màquines engrasades!!!
El treball, esforç i dedicació que han possat els tècnics oportuns, segur que ho jan fet per la nostra seguretat!!!! ( mode sarcàstic, off). Segur que serà molt entretinguda....
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Hola nois ens veiem diumenge, que ganes tenim i moltes de fer una mica de ruteta, nomes espero que sigui entretinguda com sempre i que no es trenqui res. estem al meridià de la setmana vinga aixòs esta fet.
vinga aniveu-vos.
Acabo de passar la ITV!
Encara he hagut de treure fang dels fusibles dels faros, que només funcionaven quan els donava la gana! jejeje
La ruta serà xula!!
Salut!
Miquel