Algú amb Nanocom pe...

Avisos
Vaciar todo

Algú amb Nanocom per Girona o rodalies?

6 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,357 Visitas
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721
Topic starter  

Hola família,

El recent incorporat company Grisu té problemes amb un Defender TD5 del 2002 comprat recentment. Si algú de Girona o rodalies disposa d'un Nanocom o similar per fer una llegida de codis d'error i intentar esbrinar que coi l'hi passa a la seva alarma seria d'agrair. Si en traieu l'entrellat a ben segur que algun refrigeri o quelcom per picar caurà com a compensació. El company Grisu fa poc que té el Defender i encara va una mica peix en això dels LR.

Us passo l'enllaç perquè veieu de què va tot plegat.

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=84770.0

Si us plau transmeteu-ho dins el grup de Wassap per tal de fer-ne el màxim de difusió per veure si sorgeix alguna ànima caritativa.  ::)

Gràcies avançades.

Carles (GASSMAN)

JHD2
(@JHD2)
Respuestas: 99

hola jo estic a santa coloma de farners. tinc un nanocom pel disco 2. llegir errors si i alguna cosa mes. tampoc es que jo en sapiga molt pero ajudare amb el que pugi.
el meu consell es llençar tots els diesels i posar un V8 a la teva vida.... no fallen tant i tiren mes.

ResponderCitar
 xetu
(@xetu)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 39

Bona tarda, 😀 necessitaria un nanocom també per la provincià de Girona, algú disponible?.

Graciessss.

ResponderCitar
 xetu
(@xetu)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 39

Bé, comunicar que soc des de avui el posseïdor d'un flamant NANOCOM per a Discovery II TD5, i crec que per a motors Defeder equivalents.

Ara a aprendre a treure-li el suc.

Salut

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721
Topic starter  

Felicitats xetu, seràs l’enveja de molts (jo inclòs)  ::)  😉

És un dels molts temes que encara tinc pendent...  🙁

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 745

Jo també tinc nanocom obert per discoveery i defender td5 estic aprop de Figueres!

Salutacions

ResponderCitar
Compartir: