itv. favorable desp...

Avisos
Vaciar todo

itv. favorable despres de vacances

11 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
892 Visitas
(@judokabcn)
Respuestas: 396
Topic starter  

hola a tots despres de molts dies parat el landy ara ja pot circular ok en la itv, per cert vaig posar-li unes defenses del juanillocule i no m'hant dit res avui o dema colgare fotos de com el tinc, l'hi he fet els frens i també he cambiat els 4 amortiguadors tot de padook i genials aquest tius son economics i rapids per ara cap problema un salut i aveure quan quedem que es epoca d'agafar rovellons. un salut a tots companys.

(@maxporcuatro)
Respuestas: 346

ok per la itv aqui a catalunya no miren masa no???aixo dels rovellons, te bona pinta aquest any.jo fa dues setmanes vaig agafar 1,5 kg de rovellons i tots sans com una mala cosa jejejjejejej

(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Ja sé que, com a bons boletaires, em direu que ni parlar-ne, però... ¿podrieu compartir la zona on aneu a buscar rovellons? Ara que el meu pare s'ha jubiliat, em molaria pillar-me un dia de festa entre setmana i anar amb ell a fer-hi un tomb.

Ya sé que, como buenos boletaires, me vais a decir que ni hablar, pero... ¿podríais compartir la ubicación de la zona donde vais a buscar setas? Mi padre se ha jubilado, y me molaría subir un día con él.

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

hola pau jo també anire entre setmana si vols podem quedar y fer una sortideta per caçar bolets jo vaig a la comarca del ripolles i voltans. soc de barcelona ja me diras el que sigui un salut pau.

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Si pugeu pel Ripollès aviseu, de bolets potser no en trobarem, pero segur que podem anar a dinar a algun lloc interessant (oi que si Pau?  ;D).

Salutacions

Si vais al Ripollès avisad, de setas quizás no encontremos, pero seguro que podemos ir a comer a algún sitio interesante (verdad Pau?  ;D)

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

ok jordi, jo a vegades vaig al taga a cercar bolets esta al terme de bruguera lo que es una pista asfaltada, un dia vaig sortir pel teu poble amb el landy, tambe vaig a campelles i montgrony. i d'altres. un salut company.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Si pugeu pel Ripollès aviseu, de bolets potser no en trobarem, pero segur que podem anar a dinar a algun lloc interessant (oi que si Pau?  ;D).

Jejejejejeje, i tant, Jordi, i tant!! Però que molt interessant!! Estaria bé trobar-nos tots tres un dia entre setmana i anar a voltar una estona. El de menys seran els bolets.

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

hola companys doncs jo pujo el divendres dia 1/10/10 a veure si en trobo si voleu quedar truqueme al 606310907 un salut m'he demanat dia personal un salut i fins ara.

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Jo de 9 a 17h (mentre els nens són a l'escola) estic lliure. Si quedeu i pugeu per la zona feu-m'ho saber i bolets potser no en trobarem pero segur que passem una bona estona:

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

Molt bè jordi et trucare el dijous per confirmarte que hi pujare, bueno un salut.

ResponderCitar
(@judokabcn)
Topic starter  

hola aqui tenim el meu company d'aventures, son unes fotos fetes amb el mobil. un salud. dema pujo a agafar bolets si algu si vol afegir pot un salut fins are.

es un serie 3 especial.

ResponderCitar
Compartir: