Invitació/Trobada m...

Avisos
Vaciar todo

Invitació/Trobada matinera

223 Respuestas
21 Usuarios
0 Reactions
9,089 Visitas
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

És que no hi ha hagut alguna cosa que no us hagi agradat? Cap crítica? És que encara m'ho creuré que ho hem fet bé......

A veure, estic segur que si preguntes als homes Landroveros que hi vàrem assistir estaran amb mi: ja ens va estar bé que en Jojo i tú fessiu d'hostesses però noi, una fèmina de bon veure enlloc vostre ¡Jo no diria pas que no!  ;D ;D 😉

+ 1 ;D

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Cada cop que llegeixo em feu mes enveja!!!!! sana pero molta enveja!!!!!
Nomes felicitar als organitzadors per la feina feta. Que no es poca!!!!

"Podem fer carabana de Series per l'AP 2 que es un moment ja veuràs com t'ho passaràs de bé"

Per l'AP2 per anar a Alcañiz????  lo millor per al series i mes comodo (la he fet molts cops amb un Series) i com a consell, seria AP7 fins a Reus i alli la N420 direccio Alcañiz.

Salutttt

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Adelanto mi agradecimiento a los organizadores, Marmota, Jojo y Miquel, estuvo todo genial, no lo pasamos de coñá, y por mi no hubo ningún pero, bueno ahora que no me ve mi santa tal vez la misma que Mr. croqueta... ;D no estoy en casa casa y no puedo subir las fotos, pero prometo ponerla el próximo finde..

Saludos Joan

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

És que no hi ha hagut alguna cosa que no us hagi agradat? Cap crítica? És que encara m'ho creuré que ho hem fet bé......

A veure, estic segur que si preguntes als homes Landroveros que hi vàrem assistir estaran amb mi: ja ens va estar bé que en Jojo i tú fessiu d'hostesses però noi, una fèmina de bon veure enlloc vostre ¡Jo no diria pas que no!  ;D ;D 😉

De fet, la Cristina també semblava de l'organització!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Nois i noies, he alterat algunes de les vostres aportacions d'agraïment a petició dels organitzadors de la trobada. Recordeu que "la sorpresa" està en fase de projecte i per això m'he pres la llibertat d'alterar alguna paraula dels vostres missatges.

Per altre banda, recordeu sempre d'esborrar les matrícules dels vehicles que no siguin els vostres quan pengeu imatges a la xarxa.

Una matinal immillorable, una ruta per el canal molt molt divertida, y un dinar amb sorpresa inclosa del que vàrem gaudir plegats com canalla.  :thumbsup:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524
Topic starter  

Estic preparant un vídeo molt xulo... envieu-me per privat el vostre mail i us passaré l'enllaç al youtube privat!

A la nit hi poso música (que es pugui sentir pel punyetero youtube) i començo a enviar-lo!

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

Miquel ja t´enviat un privat

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Doncs si voleu veure "chicha", per la pròxima ens posem el Jojo i jo en banyador dins la bassa i fem una lluita de fang.....guanyo jo segur.
Entono el "mea culpa" per la mala senyalització pel fet de que vaig aparcar el meu cotxe (que és una peça de museu, no "quatre ferros", com em va dir en Pau_88D  ;)), davant del començament del recorregut i per la gent va ser difícil de seguir-lo des d'un principi. Us juro, que per a la pròxima busco una altra ombra pel cotxe.
Salutacions.

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Hola nois!
per fi em deixo caure...
be,del diumenge que vols que digui! em va semblar molt be!
ens ho varem passar molt y molt be!
un recod al jordi y la seva familia que s´ho van currar de collooooons!

salut!

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524
Topic starter  

Els hi farem arribar. També estan molt contents de que tots ens ho passéssim tant be. Ja estem pensant en el futur, les coses es complicaran una mica, però hi estem entestats...

Estic recollint be tots els privats i emails. Quan estigui penjat i se senti, us ho passo

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

he agafat algunes fotos per fer-me un petit àlbum de la trobada.

espero que no us faci res.

gràcies

ResponderCitar
 Jojo
(@jojo)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 233

Doncs si voleu veure "chicha", per la pròxima ens posem el Jojo i jo en banyador dins la bassa i fem una lluita de fang.....guanyo jo segur.
Entono el "mea culpa" per la mala senyalització pel fet de que vaig aparcar el meu cotxe (que és una peça de museu, no "quatre ferros", com em va dir en Pau_88D  ;)), davant del començament del recorregut i per la gent va ser difícil de seguir-lo des d'un principi. Us juro, que per a la pròxima busco una altra ombra pel cotxe.
Salutacions.

Perdona, pero crec que hem moc millor jo per una piscina que no pas tu, potser guanyaras si m'enxampes pero m'entrestant t'aniràs cansant... :laugh:

Per altra banda, crec que has de dir la veritat..., ja teniem les noies per fer la lluita de fang a la bassa, però quan varem veure que podia venir canalla i sobretot "santes", vam pensar que ja ho deixariem per la proxima. ::)

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Ja han passat unes hores i encara duc el somriure de felicitat, de lo molt be que mos ho varem passar!!!

Dariso, no em crec que nomes fessis 200 fotos!!! jajajajaj ets un crack company!!!

Tema critica constructiva em sumo ( jo ho vaig comentar in situ amb en marmota) fora bo millorar senyalitzacio, mes que res per evitar que el bo d en lluis, fes taaaaaants km senyalitzant-nos ell mateix el cami a seguir, GRACIES LLUIS!!!! i sobretot evitar possibles incidents.

Gracies a tots els qui varem ser hi, em vareu fer sentir taaaaaaan a gust, tant!!!!!

P.D. em vaig enamorar, jo si que vaig tenir una experiencia sexual mistica i vital!!!! vaig posar les mans a sobre un disco color  sandglow n hi diuen? que per alli corria jejeje vaig tancar als ulls i ........

ResponderCitar
 Jojo
(@jojo)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 233

Ignasi, jo crec que si li haguessis demanat que el propietari et portes a donar un tomb, tambe l'haguessis pogut "catar"...

El propietari fa pinta de "llenyataire de la montanya" pero es molt "bonaxont" (per aixó l'enganxen en aquestos percals!!!).

A mi, fins avui m'ha durat el bon rotllo, pero el mal humor del jefe amb el tema de la punyetera "pppiiiiipppp" ja m'ha fet tornar a tenir l'humor de gossos. Haurem de tornar a fer una altra trobada aquest cap de setmana, que us sembla???

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Entono el "mea culpa" per la mala senyalització pel fet de que vaig aparcar el meu cotxe (que és una peça de museu, no "quatre ferros", com em va dir en Pau_88D  ;)), davant del començament del recorregut...

Jajajajaja, Lluís, ens volíem acomiadar de tu fen-te una mica la punyeta, però com que ets tan bona persona vam pensar "calla, ens fotrem amb el seu cotxe, i veuràs com es pica!!", i així va ser, et va canviar la cara quan em vaig ficar amb ell!! Però et confessaré que vaig estar tot el dia babejant amb el teu Disco; no només és una peça de museu, és un vehicle simplement extraordinari!

Miquel, jo també t'he enviat un privat amb el meu mail.

ResponderCitar
Página 14 / 15
Compartir: