Forum
Des de la nostra banda, i havent parlat amb el propietari de la finca, el Jordi (i extensivament de tota la seva família) voldria agraïr que des del club, gent a la que ni tant sols conec (de moment, com tampoc no em coneixen a mi), ens hagin fet quedar tant be, mostrant un RESPECTE i una EDUCACIÓ que no abunda en els temps que corren, i que fa que qualsevol de nosaltres, petits organitzadors de petits esdeveniments ens sentim ORGULLOSOS de pertányer a un grup com aquest, i ens encoratja a tornar a muntar actes dins de les nostres possibilitats, així com també a participar activament o passiva de TOT esdeveniment que es faci DE/PER A gent del club.
Crec fermament que som una referència dins del tot terreny, però no m'imaginava fins a quin punt.
Un cop més GRÀCIES A TOTS (...i fins la propera, no?)
Miquel, es torna el que es dona, tant senzill com això. La part humana d'en Jojo i en Marmota també i varen contribuïr...
No pas a tot arreu, però pel que veig en aquest club (encara em considero novell) si.
nos lo pasamos genial en la primera salida con vosotros y espero que no sea la ultima, la organizacion,la gente que asistio , la excursion atraves del tunel y que decir de la comida, la sorpresa, y la familia que nos atendio como si fueramos de su propia familia fueron excecional para repetir "10"
intento poner alguna foto

Resposta corregida per part del moderador.
OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH dons jo sere la nota discordant pero que nomes posare una queixa molt gran, i es PER QUE COI NO HO FEM MES SOVIN AIXO EHHHHHHHHHHHHH.
Be no se que dir per que va ser genial, un diumenge per recordar, bona teca, millors companys i que dir del Marmota en Jojo i Miquel el pobre no va poder ni fer un cafe amb nosaltres.
Felicitar a tots plegats per fer-nos passar un dia genial, i agrair l´esforç i sacrifici que aixo implica, aviam si mes tard poso alguna foto que el petit va anar fent .
Nacho por cierto es la primera vez que veo un v8 sobre alimentado por otro v12 ;D
Molt bones,
primer que tot donar les gràcies al propietari de la finca (Jordi) i a tota la seva família pel "curro" que es van fer per a que nosaltres ens ho passessim de conya tan en el dinar com per la sorpresa. No us podeu imaginar la feina que li ha comportat al Jordi per a crear-la. És per a treure's el barret.
Desprès he esperat 1 día en contestar esperant que algú ens fotés canya.......i veig que no. És que no hi ha hagut alguna cosa que no us hagi agradat? Cap crítica? És que encara m'ho creuré que ho hem fet bé......
Encara que jo fos l'únic que no va fer la sorpresa, m'ho vaig passar de conya només veient-vos les cares de que estaveu disfrutant donant voltes. Hem pres nota de les millores que si poden fer.....
On jo personalment vaig disfrutar va ser en el pas pel túnel. Per a mí va ser una triple experiència; bíblica,mística i sexual.
Bíblica pel fet de que jo anava al davant, semblava Moisés obrint les aigües per a que la gent que el seguía pogués escapar dels egipcis que els perseguien (forestals???) fins arribar a la terra promesa (la sorpresa???).
Mística sería....Vosaltres heu vist aquelles películes en que surt un que s'ha mort i de sobte torna a reviure i diu allò de....HE VISTO UNA LUZ AL FINAL DEL TUNEL!!!!!! Doncs jo la veia, allargava la mà per a tocar-la però semblava que no hi arribaria mai.....però desprès de molt patiment hi vaig arribar. En tinc proves gràfiques de la seva existència . I fins i tot sé quina llargada té el túnel.....7'16 Km!!!!!
Sexual....quan penetres a l'interior de tot un món per explorar sense saber el que t'espera al final i tú vas tenint aquella curiositat pel desconegut, pels perills que t'hi pots trobar allà dins...però tú vas penetrant, i penetrant......i desprès d'uns moments que no s'acaben mai, arribes al final amb una explosió de llum, amb tots els baixos molls i una mica trist per haver arribat al final quan tú voldries quedar-te a dins sense sortir perque s'hi està tan bé a dins.....Joerrrrr, com es nota que fa
anys que no......
Per acabar i abans de pendre'm la medicació, només dir-vos que MOLTÍSSSIMES GRÀCIES A TOTS PER HAVER CONFIAT AMB NOSALTRES I VENIR A PASSAR UN DIUMENGE SENSE SABER AMB EL QUE US TROBARIEU......SOU COLLONUTS!!!!!!!
Salutacions.
Buenass... A pesar que en principio queria ir....al final....quise ir...pero..es lo que hay , me dedique a familia caminando por la playa ( acordando me de vosotros ...) y no estubo mal , pero veo que con anfitriones así , es pecado faltar ..
jordi ... Lluis , Miquel ...a ti no te conozco pero tambien , ..gracias por la ocasión que nos habéis brindado para conocer más de vuestra tierra y a su vez , regalar a los asistentes todo vuestro esfuerzo 😉
Un abrazo y espero estar en la próxima !
Molt bones,
ara parlant més seriosament ha sigut un plaer tornar a veure a la gent coneguda i conèixer a gent nova; aquí s'ha vist compartint afició des del qui comença (Danidisco), passant per gent amb més o menys experiència i acabant amb el quin té un munt de trialeres a l'esquena (REBEL).
El primer anava amb un Disco 300 de sèrie. Li vaig recomanar que primer es mirés com ho feien els demés per a veure del que podría fer sense por de fer malbé el cotxe.....Al cap d'una estona ja em deia que se'l havia fet quasi tot.
I d'en REBEL que es pot dir que ningú sapigui...Gràcies per endavant pels comentaris que has posat, això venint d'algú com tú, dóna un "chute" de satisfacció de saber que les coses com a mínin s'han intentat fer bé i que amb els consells que ens vas donar s'intentarà de millorar. Veure aquell Defender moure's com si res per les pedres era per treure's el barret.
Només de saber que vàreu tornar cap a casa amb la sensació d'haver-vos passat un diumenge fent el que us agrada i més disfrutant com a nens petits ja em fa feliç.
Gràcies a tots.
Txus, em quedo amb la teva paraula de veure'ns, feliç em faries si fos amb montura.
Salutacions.
ostres pau, quantes fotos del cul del meu cotxe ;D ;D
Jajajajajaja, sí, Jordi, a la Laura li va encantar el cul del teu Td5. Bé, de fet també li va agradar molt per dintre (glups, l'havia d'haver distret perquè no se'l mirés...), o sigui que perquè no tenim un xavo, sinó ens encantaria fer el salt a un cotxe com el teu.
Sobre la trobada poca cosa més queda per dir. Jo m'ho passo de conya en els events "grans", però què voleu que us digui, aquests encontres així, en petit comité, per mi són la salsa de la vida, i més quan al llarg del dia veus que la gent que ho munta hi ha tirat una pila d'hores al damunt per tal que tot surti bé.
¿Crítiques? Doncs no sé, per dir una tonteria, potser la sorpresa oferia massa possibilitats d'anar "per on et donés la gana"; tot i no ser excessivament gran, amb uns quants mapes indicant el sentit alguns ens hauríem orientat millor. Clar que un cop més la bona voluntat ho va suplir tot, i vull fer una menció especial al Marmota i al Jojo pel fart de córrer que es van fer amunt i avall intentant ajudar tothom!
Res, companys, que amb diumenges així, entenc millor perquè em vaig comprar aquest cotxe i perquè em vaig fer soci d'aquest Club!!!
Òndia quina enveja! Que bé que us ho veu passar!
Coses així fan que m'entrin ganes de canviar el series per un altre Land Rover més modern per poder desplaçar-me per tot arreu. Però de moment no hi ha calers.
Enhorabona!
Òndia quina enveja! Que bé que us ho veu passar!
Coses així fan que m'entrin ganes de canviar el series per un altre Land Rover més modern per poder desplaçar-me per tot arreu. Però de moment no hi ha calers.
Enhorabona!
No hi ha"res"que no es pugui fer amb el series, en carretera al seu ritme arribes on sigui això sí amb una mica més de temps. Si no haguès treballat dissabte a la nit ( vaig acavar a les 3 de la matinada ) sens dubte hauría anat. I si tens over que jo no la tinc encara molt millor ja que augmentes la velocitat i vaixes el consum. No portaràs el series al nacional?
Salutacions
Doncs encara no dic res del nacional...
No tinc overdrive al series i mirant el Viamichelin, de Sils a Alcañiz em surten 3:37h, comptant que anés per autopista i comptant que anés a velocitats "normals", que traduït a anar per carreteres convencionals i a velocitat de creuer de series (entre 60 i 70 si no fa pujada), em poden sortir ben bé 5h de trajecte d'anada i 5h de tornada...
Per anar a Les Comes, segons el Viamichelin hi havia 1:30h aprox, i per no passar per vies ràpides vaig trigar 3h per trajecte i vaig acabar rebentat. A més de tornada anava perdent líquid de frens... ::)
Si a això li sumem que tres setmanes després del nacional em caso i que la meva intenció era anar-hi amb el series, la cosa es complica, però de moment no dic que no.
Salutacions
De Sabadell a Andorra vaig trigar 4 hores i cuart, al nacional de Benissa vaig trigar 9 hores i mitja però m'ho vaig passar tant bé que repitiria, Alcañiz em cau més o menys com Andorra.
Podem fer carabana de Series per l'AP 2 que es un moment ja veuràs com t'ho passaràs de bé
Salutacions
És que no hi ha hagut alguna cosa que no us hagi agradat? Cap crítica? És que encara m'ho creuré que ho hem fet bé......
A veure, estic segur que si preguntes als homes Landroveros que hi vàrem assistir estaran amb mi: ja ens va estar bé que en Jojo i tú fessiu d'hostesses però noi, una fèmina de bon veure enlloc vostre ¡Jo no diria pas que no! ;D ;D 😉