Forum
De moment no m'han dit res el Marmota i el Jojo, i els vaig enviar invitació oficial!
A veure si poden, tot i que, com tothom, tenen les seves coses...
Espero que ens ho passem be! Amb la finca, la carn a la brasa, la mina i enguany pujarem a una torre àrab restaurada per contemplar el pla d'Urgell
No us ho podeu perdre!

Extret de FESTA CATALUNYA
http://www.festacatalunya.cat/articles-mostra-6925-cat-pilar_dalmenara.htm
Osties ¡¡¡ jo miro d'apuntar-me.
No amb perdo lo de la mina ¡¡¡¡
Pero necessito algo mes de temps per veure, si i sere o no, de viatge.
salut i peles
Gràcies Francesc! Tu ja vas venir a la 2a trobada i us vaig passejar per 3 termes!
Aquest cop gaudirem més dels cotxes, de les dificultats i de la mina!
A veure si podeu venir que us agradarà pujar al Pilar d'Almenara, també!
Un abraç!
Mik
No conto començar a tancar llistes fins que no passi la Party o fins arribar la setmana abans del dia: tots estem enfeinats, i amb la que està caient... HEU DE VENIR! jajajaj
Me la apunto, se ve para pasar un dia muy interesante y desde Andorra esta a un paso, confirmo en cuanto vea el nuevo calendario de guardias, ya que a la Party me sera imposible procurare que esta sea mi primera
Molt bones!!!
La veritat es que fa dies que hi estic donant tombs al cap i no se si podre assistir-hi, tinc el Range pendent de passar ITV i un forat a la butxaca dels pantalons...que hem fa vigilar molt el que faig.
Peroooo.... veure'm que es pot fer.
Tambe havia pensat parlar amb tu Mik per proposar una cosa: ja que hi ha gent que repetirà i ja ha vist el circuit perque no portar-los a fer ruta? Però aquest cop una amb una mica de "mala llet"? Sant Mamet??
"Usease" fer ruta de mati i dinar amb tots a la finca.
Ho anem parlant...
Salutacions a tothom
Jordi
Jojo! Se us saluda!
La ruteta està una mica pensada per a que després de passar per la mina, pugem fins el pilar d'Almenara i baixem pel costat del canal, que hi ha una zona que espero que estigui una miqueta enfangada... Si anem massa lluny se'ns farà molt tard, i així podem gaudir de la zona d'esbarjo tot el que vulguem. De totes maneres la cosa no està tancada ni molt menys per que lo important és que tots puguem gaudir del dia!
Gràcies per comentar!
MIk
Actualitzo llista que hi ha un company d'Isona que també s'apunta, encara que no és del club. L'hem de convéncer entre tots!
1 - Miquel: 1Adult 1LR
2 - Roger: 2 adults i 2 nens - 1 Defender
3 - Pessols: 1 "adult" i 1 Disco
4 - Pau: 2 adults - Discovery
5 - Jordi: 4 adults - Discovery
Salut!
Vinga va! Un cop passada la Party amb tot el que comporta posarem fil a l'agulla i anem a potenciar un altre petit esdeveniment/costellada que fem al club:
Actualitzo la llista sense tenir en compte els que estan "a la recàmara", que ja s'apuntaran ells mateixos quan les obligacions laborals i les negociacions conjugals els ho permetin ;D ;D ;D
1 - Miquel: 1Adult 1LR
2 - Roger: 2 adults i 2 nens - 1 Defender
3 - Pessols: 1 "adult" i 1 Disco
4 - Pau: 2 adults - Discovery
5 - Jordi: 4 adults - Discovery
6 - Adri: 3 adults - Patrolo (Pessol's friend) 15 persones de moment.
Aniré posant una mica més d'info dels horaris i de com està plantejat per a que acabeu de decidir-vos a venir i a convertir aquesta trobada en periòdica estable.
Una salutació cordial!
Miquel
BIEENN, tengo el fin de semana libre y con suerte con vacaciones y todo, por lo que si que asistiremos a la Trobada CapTerme, seremos 2 adultos, 1 nen 3 cámaras de fotos (sin ellas no vamos a ningún sitio) y por supuesto mi gran compañero aun casi de serie mi DISCOVERY
Miquel lo que si me tendrás que dar son indicaciones para llegar al punt de trobada (Restaurant Blanc i Negre II)
JeJe Estic com un nen amb un chupachu sense obrir 🙂 🙂 🙂 🙂 😉 😉 😉 ;D ;D ;D
Saludos Joan
QUE NO CUNDA EL PÀNICO! Jajaja
Ja anirem donant indicacions, però no pot ser més fàcil!
Gràcies!
Un que sentint-lo molt no podrá venir... el defender al dic sec i el range ja hi era...
Una altre vegada será...
Miquel si tengo el disco cuenta conmigo ,lo tengo en corte y confeccion teoricamente lo tendre pero ya se sabe lo que pasa.
cuando lo tenga seguro te confirmo la asistencia
Sr. Presi, re recordaremos la falta al proximo evento al que pueda ir 😉 Podría su santidad venir en turismo y disfrutar del día con nosotros... te dejaremos hacer fotos y puntuar la zona!
Manolo, si no tienes el disco, vienes en moto y te pones delante en la mina!
Venga va, que esta noche tenemos que empezar a mover la cosa... El circuito está que arde! La ruta serà un paseo con un final húmedo (espero), pero veremos uno de los mejores paisajes de la zona (que no hay muchos, por ser secano, pero que valen la pena)
El Jordi, el de la finca, dice que o bien no hay agua en la mina o bien hay medio metro... a ver si no nos vamos a poder meter!... jijiji ;D ;D ;D
M'agradaria asistiri pero aquet cap de setmana que es fa el event coincideix amb el Festival 4x4 temco , molta sort i GAS!