Forum
Miquel... el problema es que no en tinc de turismo, nomes el def... i el RRC pero no se quin esta mes KO dels dos...
RangeRoger... Si, aquest cap de setmana, al final, hi ha 3 esdeveniments, i ja m'he lamentat en algun d'ells, per que a part de circuits de Festa Major i trobades regulars ha estat un estiu bastant tranquil i ara, ja ho veus... a mi també m'agradaria participar en aquests esdeveniments! No saps el que et perds, ja t'ho has pensat be? 😉 😉
Roger, quines manetes! Trencant els cotxes de dos en dos... T'haurem de posar en el grupet dels "novatos" la propera vegada que coincidim... Només ens queda jugar la carta de convéncer al Xavi300tdi i que t'acompanyi ;D ;D ;D ;D
Vinga va! En una setmana hem d'estar més o menys apuntats tots. Si no pot venir ningú més del club hauré de convidar gent de fora, per que com més serem...
Salut i gas!
1 - Miquel: 1 Adult - Range Rover
2 - Pessols: 1 adult - Discovery 2
3 - Pau: 2 adults - Discovery
4 - Jordi: 2 adults - Discovery
5 - Adri: 3 adults - Patrolo (Pessol's friend)
6 - Olivita: 1 adult
7 - jqmj: 2 adults i 1 nen
Actualitzo llista i obro proposta en altres foros, per si més gent vol venir a veure'ns i no es vol perdre la mina. Si poguéssim arribar a uns 15 en el clrtt sol no ho faria, però dimarts que ve ja he de saber la gent definitiva per tenir un parell de dies per comprar el material.
A veure si podeu animar a més gent!
Salut!
en principi vindrem 3 adults y el discovery.quin dia es cuan s´ha de fer el ingres i el nº de conte
Papitu! Ja t'anava a posar falta!!
Fem un tracte: passem comptes aquí mateix i no et faig anar de cotxe escombra? Et sembla be? Vindrà el patrolo??
Gràcies per venir!
Ostres Miquel, seré a Jaca, si no, no me la perdia.
Espero que us ho passeu molt be !
Mi jacaaaaa me la robaaaron!... ah, no! crec que no era així!
Quina llàstima! L'any passat vas venir, però no vau ni tastar pràcticament "la zona d'esbarjo"! jejej
A veure si podem coincidir aviat.
Avui estic preparant una miqueta el track de la ruteta (Curteta i cultural, amb un final una mica accidentat...) i poso més informació.
A veure si plou durant la setmana i es remullen els camins que ara són rius de pols!
Acabant de preparar la ruteta i un parell de fotos del "merendero"

a veure si algú més s'anima! Amb la gent que som, tenim temps fins dimecres de tancar llistes! Feu-ho córrer, companys!
Una salutació!
Miquel
Passeu-me mòvils per privat, que farem un grup de Whattsap! (Així no em cal buscar-los pel cens...)
Actualitzo:
1 - Miquel: 1 Adult - Range Rover
6 - Olivita: 1 adult - Discovery
8 - Papitu: 3 adults - Discovery
Endavant! Visca!
Hola Miquel tal i com et vaig dir, potser em toqui treballar dissabte. En principi si pots comptar amb mi. Vindré sol.
M'agrada comptar amb tu faster! Hem de parlar de carreres i coses, necessito molta info.
Portaràs "tacos"? ;D ;D ;D
També pot venir la dona, eh? La ruta és un passeig!
T'apunto tenint en compte la teva condició. Gràcies!
Actualitzo:
1 - Miquel: 1 adult - Range Rover
6 - Olivita: 1 adult - Discovery
8 - Papitu: 3 adults - Discovery
9 - FasterKiko: 1 adult - Discovery
Total: 17 persones
Pendent confirmar Manolo i FasterKiko
estic d´acord amb el tracte: cuan ens veiem et dono els calers. el patrolo va ser venut , ara fa drifting..... li agrada mes.si algú vol fer coses de chapa i pintura, que ho digui: necesita feina . podría ser que un amic vingues amb un cheroqui, pero no es segur.
Ostres Miquel estas en tot, fins i tot he vist una foto amb una gabia de pedra per ficar als que no passin el circuit.