Forum
III Trobada CapTerme
Bones companys!
Fa dies que no em promoc gaire per aquí, però segueixo lent i constantment l'activitat del club, sense arribar a participar tot el que m'agradaria.
Ara, però, m'he decidit a intentar muntar la IIIa trobada del CLRTTE a CapTerme, a la finca que tenim preparadeta per xalar de valent amb els cotxes, carn a la brasa, etc etc... Tots estareu preparant la Party, però, com a mínim, tingueu en compte que hi ha coses més enllà, i deixo un parell de setmanes per reposar i trobar-nos a Agramunt.
Convocatòria:
Dia: 26/10
Lloc: Agramunt (a les rodalies, es clar, jejeje)
Programa: Trobada a les 9 del matí al Restaurant Blanc i Negre II, per desplaçar-nos a la finca del CapTerme, uns 6km.
Matí: Lleure pel terreny preparat per l'ocasió.
Migdia: dinar de brasa acabada de preparar, amanides, begudes, etc.
Tarda:
- Visita a la mina... alguns ja sabeu què és... hi haurà bastanta aigua, el tanquen el dia anterior... potser no podrem passar.
- Possible ruta opcional amb un cert grau de dificultat però per vehicles de sèrie (encara s'ha de preparar) no massa llarga, però voltarem els indrets més representatius de la zona i mirarem d'acabar d'embrutar els cotxes
Preus:
- Cotxe + 1 dinar (1 persona): 25€
- Dinar extra: 12€ (acompanyants, parents i amics)
- Menors de 14 anys: 9€
Tancament d'inscripcions: 22/10 per comprar material.
A tots ens agradaria que els esdeveniments fossin gratuïts, però el propietari ha tingut una gran despesa per preparar el terreny i crec just que se li compensi una miqueta per a que el mantingui tant be com fins ara. A més, poder passar per la mina no és gratuït i ho mirarem de fer be. Fins i tot s'ha construit WC, i no polyclean ni res similar, una caseta amb porta i totes les comoditats que necessitem. A més, el propietari s'encarregarà de preparar-nos el dinar amb la seva família.
Animeu-vos i apunteu-vos. Podem passar un dia genial!
NOTES:
- Com que estem allunyats del centre "de facto" del club crec que justícia que si teniu amics que podríen gaudir del dia amb nosaltres i no tenen un Land Rover tenen les portes obertes a visitar-nos amparant-nos en la responsabilitat que sempre hem mostrat tots els participants d'aquest club, i prèvia sol·licitud, només amb efectes de controlar l'assistència. La preferència serà per socis i simpatitzants del club, amb un màxim de 30 vehicles (que no crec que arribem, però com més serem...).
- Porteu botes d'aigua, omplirem força els bassals d'aigua i a la mina igual els podríem utilitzar.
- Porteu ganes de passar un dia a la natura (de secà, però natura), en un espai reservat per nosaltres, lluny de les carreteres i amb espai per jugar tot el dia!

bones miquel,
a mi m'agraderia molt poder venir, el que passa que el cap de setmana aquest ja el tinc ocupat, per'o encara no el tinc tancat, si hem pogués escaquejar vindria.
salutacions
Falten dies, i molts estem pensant en la Party. Ho poso aquí per a que la gent es pugui anar preparant i decidint.
Moltes gràcies per contestar! Contava amb tu per poder treure els cotxes del canal, que a tu no t'entraria aigua! jajaja
Salut!
Mik
Miquel me lo apunto en el calendario, pero tengo pendiente la party una vez pasada miro de cuadrame la fecha y a la minima que pueda me apunto sin falta.
Dales recuerdos a Jordi y a la familia
Bones. Desdel sud ja saps que com a minim el disco de Mora vindra, a veure si enredo al patrols de la zona, mes que res per tenir algo que crema.......
:blob7: :blob7: :blob3: :blob3: :icon_thumright:
El SuperDisco-Mora!
1 - Miquel: 1Adult 1LR
2 - Roger: 2 adults i 2 nens - 1 Defender
3 - Pessols: 1 "adult" i 1 Disco ;D ;D ;D ;D
Salut!
Si no passa cap catàstrofe, allà estarem!
1 - Miquel: 1Adult 1LR
2 - Roger: 2 adults i 2 nens - 1 Defender
3 - Pessols: 1 "adult" i 1 Disco
4 - Pau: 2 adults - Discovery
Jejejé, en Manolo i lo Pau!
Que bé que ens ho vàrem passar a la primera edició! A veure com van les coses, m'agradaria vindre, encara que de copi d'algú. Aquest any en Jojo i en Marmota hi seran? Son uns elements gairebé indispensables en aquest tipus de saraus!
Mik, gràcies de nou per la iniciativa.