Forum
Hola! Tornem a la ciutat!
Bones!
Era per presentar-me en aquesta part del "foro", ja que vinc d'estar un parell d'anys a Múrcia, i vaig començar allí la meva afició amb els Defenders.
Ara he tornat a la ciutat, i hem presento, hem dic Carles (LANDCAT per aquí) i junt amb el meu Defender 110, preparats pel que sigui
Gràcies i espero poder integrar-me amb la gent de Barcelona (i qualsevol lloc) i fer algunes sortides ben aviat! ::)
Bones landcat i ben trobat en aquest apartat de Catalunya. 🙂
Veuràs que per aquí hi ha poca activitat, però que això no et dugui a pensar que som poquets. Això es degut a que la gent no es prodiga gaire per aquí en gran part motivat per la immediatesa del Whatsapp i l’ús majoritari dels dispositius mòbils. En veritat som una bona colla de companys. :thumbsup:
La millor manera d’anar coneixent companys propers és estar a l’aguait de les cosetes que es vagin organitzant, i que també s’anuncien regularment per aquest subforo (rutes domingueres, trobades per anar plegats a alguna moguda, peticions d’ajuda, o els famosos sopars mensuals dels “dijueves”) :icon_biggrin:
Un plaer tenir-te per aquí, i ja de pas, felicitar-te per el teu Defender. Té molt bona pinta!!! :hello2:
Espero que ens puguem conèixer “en directe” ben aviat.
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
Sigues benvingut. Amb un trasto com aquest segur que no pases desapercebut.
SALUT
Gracies! GASSMAN a poc a poc ja aniré enteran-me de les coses.
Gràcies Daveland per a benvinguda
Hola Carles!
Doncs sigues re-benvingut company!
Que guapo el trasto que tens, a veure si un día ens veiem!
Salut i Força!
Bones Argai!
Gràcies per la benvinguda!
És cert, a veure un dia d'aquests una trobada i alguna petita sortida per conèixer algunes rutes per aquí a prop , i per explicar batalletes!! ::)
A rebeure!