Forum
hola molt bones. Desde barcelona ciutat
Hola a tots.Jo també soc nou per aquí ,i com el company he comprat un series fa poc(si ja se que no m´he presentat degudament,ho fare en breu) i si m´ho permeteu voldri afegir-me a alguna sortideta dominguera.Ahhh soc de Cabrils al baix maresme.
Una salutació a tots!!!!
GPLR
hola bones company soc de aprop de cambrils aveure si quedem trucam i aveure quan coincidim, al 606310907 me dic david molt de gust, trobar algù nou, hi ha un cami que cone ben maco que comença a alella i arriba a vallgorguina, quan vulgui ho podem fer. un salud i si algu es vol apuntar quan mes siguem millor, un salut desde badalona.
Quan volguis hi anem.Per aquí(Cabrils ,que no CaMbrils) hi ha un munt de camins i zones de petites trialeras,algunes forÇa dificils.L'unic punt negatiu es la preséncia del nostres amics Mossos,per el que s'ha de anar amb compte.
Us deixo el meu móvil:678714815
GPLR
hola glpr pero es pot circular per aquest camins.
ja quedem, un salut.
hola jo també fa poc que estic per aqui i m' agraderia quedar per fer uns caminets, sóc de la roca i quan volgueu jo m'apunto!!!!
si voleu podem fer una sortideta el diumenge despres de dinar i quedar a la tarde cap a les 16:00,si oleu venir truqueume al 606310907, aniriem pel maresme digueu el que sigui. un salut a tots
Be doncs ja som 2 els series que dema sortirem a fer una volta.Si algú es vol afegir te el meu movil per conectar:678714815
GPLR
hola people land rovera, ha sigut molt gratifican aquest dia estic content de haver fet una sortideta amb un germà dels land rover es semblant al meu tots dos han passat la prova i crec que ah sigut molt eficient la nostra maquina tant desitjada encara que en un tros hem hagut de girar cua, pero sense cap ensurt, hem passat algun toll i tot, gracies gabriel per la tarde que hem passat, i ja tinc ganes de veurens algun dia mes fins aviat gent.
un salut a tothom i gracies per poder accedir a tanta i tanta informació dels land rover.
David gracies a tu per la companyia i les indicacions!!!
Espero retrovarnos aviat i compartir ruta novament i a poder ser amb altres amics landroveros.
GPLR