Forum
hola desde Reus
Benvingut Oscar,
Jo tinc la dona de Reus i molts amics. M'agrada coneixa un Land Rovero Reusenc...
Salut,
Xavi
Doncs ja direu si us va bé aquest dijous o el que ve. Hauríem de trobar un punt intermig. Les gavarres?
Saludos desde Roda de Bara (Tarragona)
Angel (Tarraco)
ei si puc assistiré el problema, divendres treballo xD pero encara no se l'horari, m'agradaria possar cares a tothom com a dit l'amic tarraco.
ens anem llegint.
Encara liare a uns quants Land rovers de "can fanga" i vindrem !!! Estaré atent al post per intentar participar.... a no ser que no volgueu "pixapins"... jejejeje
Xavi
😉
Que us sembla per anar aclarint fixar dijous que ve,dia 20? I pel tema del lloc si heu de venir alguns de fora es pot fer a Roda de Bara. Conec algun puesto on sopar en plan tapes be de preu i sense problemes per aparcar.
Angel (Tarraco)
Bones ... Ah , ok per mi cap problema jo pensaba que deies dema .. Per mi els Dijous perfecte ,
Si al final dema es fa algo aviseu ...
Fins ara
Si en principi deia demà o el proper i quan sigui, però a mi demà me ha sortit un imprevist. Però per mi que no sigui, quedeu igualment i ja me afegire a la propera.
Angel (Tarraco)
Si en principi deia demà o el proper i quan sigui, però a mi demà me ha sortit un imprevist. Però per mi que no sigui, quedeu igualment i ja me afegire a la propera.
Angel (Tarraco)
Jo prefereixo dijous vinent si no us fa res, com he vist la data, per dema ja he convocat un Dijueves a Sabadell.
Ja em direu
Xavi
Que suerte tenéis, Por Andorra no se mueve nada y por la comarca del Alt Urgel tampoco
A disdrutarlo
Doncs adjudicat. Proper dijous dia 20. Us va bé a Roda de Bara? Seria millor crear un nou tema, no?
Angel (Tarraco)
Si millor Angel. Pots titular ... " dijueves a Tarragona !!!! Per exemple i fem llista.
Xavi
😉