Forum
hola a tots
bones fa temps que voltu x aqui i no mavia presentat i ara o faij, https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=66783.0
bueno aveure si coincidim alguna vegada o mapuntu a une de les vostres sortides.
Benvingut jordicbb y felicitats per el teu Defender, té molt bona pinta (Defender 90 TD5 i del 2006... uhmm... ostres... no sé a quin em recorda). ;D 😉
Si et vas passant per aquí assíduament , de ben segur que et podràs apuntar a alguna sortideta. De fet, per els voltants de Terrassa tens forces companys que van fent sortides força sovint. No siguis tímid i a la que surti l’oportunitat apunta’t.
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor, als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
P.D: Jordi tindries que acostumar-te a escriure sense abreviatures ni text tipus SMS. També hi han companys que ens llegeixen des de l’estranger i utilitzen els traductors automàtics per fer-ho. Gràcies :thumbsup:
Hola Jordi, espero que el viarge al Marroc acabi surtint be... pot ser ens veiem per alli baix... benvingut!
hola a tothom avui no puc posar mes fotos que estic treballant pero dema les penjo per cert que a la foto no es veu be pero no es un 90 si no un 110 que la idea es dormir a dins i amb el 90 amb quedava curt si no seria un 90 k magrada molt mes
Benvingut a aquest foro i Club, Jordi. Tens una bona màquina i espero que la disfrutis molt. A mira't l'enllaç de presentació del teu cotxe i tinc dos comentaris a fer-te:
- Com bé dius, és un 110 (si mires per la finestra de la porta oberta es veu la segona porta lateral) amb una curiositat ¡Té els limpias cap amunt! 😮 😮
- En la presentació es nota la teva procedènica catalana; t'ho comento per evitar mals entesos amb els socis i usuaris de parla no catalana. No passa res però tingueu en compte que, a vegades, es pot provocar una situació anòmala amb una petita tonteria ligüística. Res, que no passa res però per si de cas... t'informo. 😉 😉
Ja ens el presentaràs el teu cotxe, però físicament, que el puguem tocar i xafardejar ¿Falen? Fins aviat.
David (Mr. Croqueta).