Avisos
Vaciar todo

good!!!!

12 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
898 Visitas
(@joanburleta)
Respuestas: 275
Topic starter  

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

:wav:

¡¡¡ Ara toca gaudir-lo !!!

Felicitats.

Carles (GASSMAN)   

ResponderCitar
(@mercurio109e)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 529

enhorabona,
en breu la passaré jo amb el 109

la que em queda més a prop de on guardo el vehicle és la de Santa Perpètua de la Mogoda, algú té referencies d'aquesta ITV?
i una altra pregunta. Als vehicles historics solen mirar que funcioni l'aigua del limpia? és que he vist que el diposit de l'aigua del limpia el tinc esquerdat i al perdre l'aigua no funciona.

gràcies
Mercurio

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

si ho miren pero es una falta lleu, saps a mi amb el meu antic series tambe en pasaba que tenia el cables del limpia amb temps i jo feia el seguent agafava amb una xeringa de 500 ml, li feia pasar aigua i toranva a fuincionar correctament, bueno igualment  pasara ja ho veuras company, i felicitats joan .
llavors ja podem quedar he joan?

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

enhorabona,
en breu la passaré jo amb el 109

la que em queda més a prop de on guardo el vehicle és la de Santa Perpètua de la Mogoda, algú té referencies d'aquesta ITV?
i una altra pregunta. Als vehicles historics solen mirar que funcioni l'aigua del limpia? és que he vist que el diposit de l'aigua del limpia el tinc esquerdat i al perdre l'aigua no funciona.

gràcies
Mercurio

Jo he passat sempre la ITV al CIM Valles y són molt raonables amb els nostres cotxes, el meu 109 està "molt més cascat" segur que el teu i llevat que sigui algo important no solen ser torra cullons, sempre pot haver algú nou que es vulgui pasar de llest, però no es la norma.

Sort.

ResponderCitar
(@mercurio109e)

Moltes gràcies Tequila.
Ja tinc hora per el dia 8 nov.

Mensaje enviado desde un teléfono movil.

ResponderCitar
(@joanburleta)
Topic starter  

Moltes gracies a tothom...a la propera segur qe mapunto..un altre cosa..vaig preguntar sobre circular sense portes i em van dir qe nanay..qe no..qe aqet cotxe estaba homologat amb portes i qe en cap cas podia circular sense elles ni amb ni sense cadenes..i el prarbrises avatut cap problema. .qe si podia anar.

Agrairia si algu tingues present duna arquillada mho fes saber..Gracies altre cop.

Sort amb la santa inquisissio...

ResponderCitar
(@mercurio109e)

Doncs és una pena, perquè aquest cotxe sense portes deu quedar d'escàndol

Mensaje enviado desde un teléfono movil.

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Moltes gracies a tothom...a la propera segur qe mapunto..un altre cosa..vaig preguntar sobre circular sense portes i em van dir qe nanay..qe no..qe aqet cotxe estaba homologat amb portes i qe en cap cas podia circular sense elles ni amb ni sense cadenes..i el prarbrises avatut cap problema. .qe si podia anar.

Agrairia si algu tingues present duna arquillada mho fes saber..Gracies altre cop.

Sort amb la santa inquisissio...

Joan intenta escriure totes les lletres de les paraules ja que costa d'entendre el que vols dir i ho hem de llegir dues vegades, aquí no cobren per lletres empleades i així no hi han malentesos, a part es una norma del foro no utilitzar el llenguatge tipus sms.

Un salut

ResponderCitar
(@joanburleta)
Topic starter  

ok,,es que escrivia desde el movil.. :-[

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Felicitats Joan burleta! Sis mesos per gaudir del teu trasto sense patir per l'ITV. I és que està molt maco aquest Ligero.
No voldria molestar-te però faré com en Fran, et posaré al dia de les normes del foro per a que no tinguis ensurts (el nostre moderador és força venèbol... o era beneit?). En la segona foto del teu maginífic ferro hi apareix publicitat de tres empreses... T'ho dic per a que ho sàpigues doncs no està permès. Si et plau, no t'ho prenguis malament, que tots hem començat un dia o un altre amb això i ens han passat coses semblants... o pitjors!
Salut per disfrutar dels camins a lloms del teu lleuger i força euros per la benzina!
David.

ResponderCitar
(@joanburleta)
Topic starter  

Caray ,, pues veritat!!,, doncs no tinc ni idea de com es treu,, jo l´unic que faig es : click..añadir imagen, examinar,mis imagenes,subir foto... lo demes no tinc ni idea...

ResponderCitar
Compartir: