Forum
Em presento des de Molins de Rei!
Bona nit companys!
després d'haver-me presentat al fòrum general passo per aquí per deixar-me veure!
Sóc en Gerard, tinc 28 anys i visc a Molins de Rei. Tot i que m'he registrat la veritat és que encara no disposo d'un LR! Però espero poder presentar-vos la meva màquina en breu! De fet estic en busca i captura d'un Disco 300tdi en el millor estat possible, cosa que estic veient que és molt difícil..
Tot just avui he trucat per informar-me d'un bon exemplar però he arribat tard :'(...han trigat només 3 o 4 dies en vendre'l!
En fi! gràcies anticipadament i ja us aniré informant! No cal dir que si algú s'assabenta d'algún Disco 300tdi 5p. ben parit, siusplau feu-m'ho saber!
Salut!
Benvingut de totes maneres i molta sort en la compra. Aquí SABEM que no te'n penediràs...
...
... I també sabem que sigui quin sigui el Land Rover que et compris mai no anirà perfecte! però que portarà a tot arreu!
Salut!
Benvingut de totes maneres i molta sort en la compra. Aquí SABEM que no te'n penediràs...
...
... I també sabem que sigui quin sigui el Land Rover que et compris mai no anirà perfecte! però que portarà a tot arreu!
Salut!
Merci Miquel!
Quina gràcia! Et dius Miquel Castro? Jo em dic Gerard Castro!
P.D.: Mentre em porti a tot arreu, li permeto que no vagi perfecte!
hola bienvenido....yo soy de sant andreu de la barca....a ver si nos conocemos un dia ....parael mes siguiente hare una reunion de land roveros ...estate a loro por el foro cataluña.....hay un forero en palleja que vende su disco 300 ...si quieres te paso el tlf...un saludo. Pd...lo tiene en ventas del foro...se llama javi 300
hola bienvenido....yo soy de sant andreu de la barca....a ver si nos conocemos un dia ....parael mes siguiente hare una reunion de land roveros ...estate a loro por el foro cataluña.....hay un forero en palleja que vende su disco 300 ...si quieres te paso el tlf...un saludo. Pd...lo tiene en ventas del foro...se llama javi 300
Gracias santa6!
Pues creo que lo he visto también anunciado en milanuncios, y realmente está bonito!
Para javi300: no puedo responder ni enviar mensajes privados de momento, así pues te comento por aquí. En principio estoy buscando el 5 puertas, y teniendo en cuenta que empiezo en este mundillo preferiría hacerme con alguno menos preparado, más que nada para ir modificándolo en función de las necesidades que me vayan surgiendo. Por otro lado mi presupuesto es un tanto más ajustado, y más teniendo en cuenta que después de la compra viene la puesta apunto...
De todos modos gracias por el aviso!
Saludos!
Bones de nou Gerard, ara per el subforo de Catalunya. Tal com ja t'he comentat, el millor és no tenir pressa, ser pacient, perseverar, i quan menys t'ho pensis estaràs al davant del teu nou company d'aventures. :thumbsup:
Ves seguint diàriament els portals de venda de vehicles d'ocasió, si no tens bons coneixements mecànics per avaluar un possible candidat, el millor es que et deixis assessorar per algun conegut o algun mecànic coneixedors de Land Rovers, y recorda que sempre cal reservar una part del teu pressupost d'adquisició per una bona posada a punt.
Mentrestant, pots anar llegint per el foro per anar adquirint coneixements "Landroveros". De moment has fet una bona elecció, el motor 300tdi te fama de ser fiable, robust, i voluntariós. Per aquí hi han unitats amb kilometratges d'escàndol i que segueixen donant el millor de si com el primer dia.
A veure si aviat ens dones la notícia de que ja no només ets un Landrovero d'esperit, sinó també de fet !!!
Bona recerca.
Carles (GASSMAN)
Bones de nou Gerard, ara per el subforo de Catalunya. Tal com ja t'he comentat, el millor és no tenir pressa, ser pacient, perseverar, i quan menys t'ho pensis estaràs al davant del teu nou company d'aventures. :thumbsup:
Ves seguint diàriament els portals de venda de vehicles d'ocasió, si no tens bons coneixements mecànics per avaluar un possible candidat, el millor es que et deixis assessorar per algun conegut o algun mecànic coneixedors de Land Rovers, y recorda que sempre cal reservar una part del teu pressupost d'adquisició per una bona posada a punt.
Mentrestant, pots anar llegint per el foro per anar adquirint coneixements "Landroveros". De moment has fet una bona elecció, el motor 300tdi te fama de ser fiable, robust, i voluntariós. Per aquí hi han unitats amb kilometratges d'escàndol i que segueixen donant el millor de si com el primer dia.
A veure si aviat ens dones la notícia de que ja no només ets un Landrovero d'esperit, sinó també de fet !!!
Bona recerca.
Carles (GASSMAN)
Gràcies altre cop!!
Doncs això aniré fent! segueixo la meva recerca intensiva!
Salut!
Benvingut vei, jo estic al costat, defet ha la carretera de Molins de Rei ha Rubi, abans de arribar a Rubi, on hi ha una empresa de quads, alla esta el meu disco molts cops.
Enviado desde mi iPad con Tapatalk HD
Benvingut Gerard ¡¡
I que tinguids sort amb l'elecció del teu Discovery ¡¡¡
Cuand el tinguis ja ens diràs i sortim algun dia (soc a Martorell)
salut
benvingut Gerard, una salutacio desde castellbisbal. yo tinc un disco1 300tdi. cuan el tinguis a veure si fem una sortideta per aquí a la bora.una abraçada.
Hola Gerard, yo tambien soy de Molins de Rei, y tengo un LR Santana militar, el dia 9 de noviembre organizo una trobada de Lands clasicos, aunque no creo que haya por ahi lo que buscas, pegate una vuelta!!
Por cierto....al que lo lea tambien esta invitado al encuentro....(que no quiere decir que lo invite a la barbacoa, eso es otra historia)al señor MODERADOR GASSMAN tambien, porsupuesto.
SALUDOS!!!!!