gironins cap al nci...

Avisos
Vaciar todo

gironins cap al ncional

26 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
2,255 Visitas
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

doncs si! divendres 6!!!

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088
Topic starter  

NOIS!!!!Y NOIES!!!! QUE JA QUEDA POQUET!!!!

pues eso, que ja queda molt poc per hanar al nacional de benissa. y jo ja estic molt,pero que molt nervios!!1 ;D ;D ;D ;D
gironins que van al nacional fem una llista dels que nem junts cap a la porta de bcn.. y aixis concretem segur els que sortim a la meteixa hora y aixis deixem les coses enllestides,no¿?si amb alguna cosa ens distingim els catalans es per l'ho disiplinats que som.... ::) ::) telius et semble correcte la proposta?si no modifiques borres o el que calgui...

de girona a la porta de barcelona:

burkatlr3

679083861, deixo telf. per si ens hem de posar en contacte...salut i força al canut ;D

ResponderCitar
(@TELIUS)

em sembla perfecte, pro jo encara no tinc ni idea ni de com hi aniré ni de si hi aniré, pk aquest cap de setmana he trencat el freno del winch... i ara em toca repararlo! i no hi ha money per tot!

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Topic starter  

woooo >:( >:( quina coxinada no? weno espero que ho puguis arreclar, i si no et busques una parella de fet!!jo estic pendent d'un amic habera si ve...pero sino ve  tu mateix 😉

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Topic starter  

nomes sortu jo desde girona al final?no fotem que hem de fer el pre-comboy....va aneuse afegint els que vulgeu per fernos una idea de quants serem i si al final quedem a les dos o s'ha de cambiar l'hora...va que queda poc y no hi podem faltar!! ;D ;D ;D ;D

P.D:algu porta senyera per fer saber d'on som, que si no ja la portare jo!! 😉

per cert telius a mi ma fallat un dels companys,vull dir que queda un lloc lliure...tu mateix

ResponderCitar
(@TELIUS)

jo si que vindré, pro vindré amb el 110 d'un company i sortirem de barna i no se a quina hora, aixi que segurament ens veiem a benissa!

PD: jo lo de la senyera mo estalviaria, en principi no hi hauria d'haver problemes, pro ja sabem tots com van aquestes coses.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Totalment d acord, jo la unica bandera que portaria es la de LAND ROVER i la del Club.
S accepten banderes de camel trophy i G4 challange jejejejej

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Topic starter  

pues ens reprimirem una mica mes  per que no hi hagin mal entesos....pero jo crec que es maco que totes les comunitats dun pais es puguin ajuntar sense problemes d'identitat....pero estic d'acord amb vosaltres... salut

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Topic starter  

ningu surt desde girona? ??? ??? ??? 😉

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Topic starter  

weno desisto ya!!jeje jonire directament a la porta de barcelona,per que com no surt ningu desde girona, a mi hem va millor entrar per vidreres ja que vinc desde palafrugell!!ens veiem a benissA  gironins

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Topic starter  

BUENO GIRONINS...espero que encara que no sortiu  desde girona ens veiem i coneixem alla a benissa!!! 😉 salut  😉

prepereo tot que si us deixeu algo ho tindrem dificil per tornar... 😀 😀 😀

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: