Forum
gironins cap al ncional
he estat pensan...crec que estaria be que els de girona sortisim plegats cap a la porta de barcelona aixis anem fen caravana!!!
burkatlr3-girona-capital.
Bones
a veure si al final semblarem aquella pelicula dels 70 amb en Kris Kristofferson de protagonista, COMBOY es deia lla peli jajajaja
Clar que si quan mes siguem mes riurem i mes divertida i entretinguda sera la baixada!!
jajajaj ara mirare habere si trobo la peli...jejej
si si quants mes millor!!!
jo habia pensat al parking del decat,bauhause, espai girones...ho dik per que alla encara en cridarian latencio.ara si la gent no sap on es o li va malament,a mi jaem sembloe be on as dit...tmb depen dels cotxes que siguem...
jo quedaria directament a l'area del gironès que es després de girona i aixi els que vinguem de mes amunt no hem de sortir de l'autopista i els altres ja us hi aneu sumant
bahhhh us pensareu k el titol de moderador me l'he guanyat per guapo... jajajajajaja
;D ;D ;D
bueno nois ja queda nomes un mes... 😮 😮 😮
pot ser hauriem d'anar programant l'hora de quedar els gironins per enganxar els de bcn...si hem quedat a les 16h estaria be quedar cap alla a les 14h?a l'area del girones? telius..va guanyat el titol de moderador...jejej 😉
salut
Telius quedem a Orriols (des de l'Armentera enganxo la N-II a l'altura d'Orriols) o directament a l'àrea de servei?
quedem a orriols si vols joan!! i aixi ja anem baixant junts! pro encara no se 100% si anire amb el meu cotxe... (encara no tinc rodes) o amb un amic!
a les 14:00 a l'area del girones? em sembla ok!
pro quin dia és????? ;D