ens afectarà aquest...

Avisos
Vaciar todo

ens afectarà aquesta proihibició?

20 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
1,294 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Que no ho heu entès!! El que faran es donar-nos els cotxes oficials sobrants per la fantàstica crisi que patim!!! Segur que sí!!!
Ara resultarà que contaminen més els vehicles que entren i surten de BCN que els que hi ciruclen habitualment. Ara resultarà que, encara que no tinguis feina, diners,... t'hagis de quedar sense el teu vehicle per anar a la capital doncs no hi pots contaminar. Ara resultarà que el que es pretén és concenciar-nos per tal de millorar els vehicles que circulen per la principal vila catalana han de ser millors que els que circulen arreu del nostre país. Sra. Mayol, ¡Vagi i vingui en bicicleta, patinet i a peu, a la resta deixi'ns disfrutar del mon i de la vida! De ben segur que hi han altres coses que poden millorar l'estat mediamebiental de BCN i que toquin menys els nassos als usuaris i que no els puguin afegir noves multes per ser el que son i tindre els vehicles que tenen.
Buff!! Paro que m'estic encenent!!

P.D.: i dels vehicles clàssics i històrics qué en farem?

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

aixo digali al meu pare que dos coches classics y una moto!digali que despres de l'esforç d'arreclar un coche d'aquets,digali,digali!!!estan sonats lo unic que saben fer es tocar els nassos!!!

segur que diran que s'ha de fer plan-prever!! ;D ;D ;D ;D ;D

salut i força al canut!!!

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Lo peor de estas medidas, presuntamente progresistas,  ::)  es que penalizan siempre a los mismos y benefician a los de siempre, o cuantos mileuristas se pueden pagar cada 4-5 años un coche nuevo, aunque sea baratito, o se tiene que conformar en estirarlo un montón de años, porque no tiene otro remedio, o uno de segunda mano y rezando que no pete. Los que se frotaran las manos son los que se pueden permitir el cambio, y hasta si me apuras pueden tener dos uno con matricula par y otra impar, y por la diagonal sin tener convivir con esos trastos, PORCA MISERIA,  😉

Salu2 Joan ;D

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Això em referia Joan, el que passa que jo m'he encès i no ho he explicat com tú ho has fet! 😉

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Ya te he entendido, 😉 por eso he utilizado el traductor Mr.Croqueta-Mayors, Mayors-Mr.Croqueta  ;D  ;D, fuera coñas ha mi también me indigna, y intento ser respetuoso con mi entorno, las personas etc... Pero lo que no voy a ser es hipócrita. Bueno dejemoslo.
Saludos Joan

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: