Forum
El Sud també existeix.
- Saharien - 1 pax - Defender Td5
- RPodio - 1 pax - Defender Td5
- Xavi 300 tdi - 1pax - Discovery 3
- DaRiSo - 1 ò 2 pax - Range Rover 300 Tdi
- Santa6 - 1 ó 2 pax - Discovery 3 Tdv6 ó Land Rover Santana Cazorla 109 6 cilindros especial
- Saharien - 2 pax - Defender Td5
- Santa6 - 1 ó 2 pax - Discovery 3 Tdv6 ó Land Rover Santana Cazorla 109 6 cilindros especial
- Saharien - 2 pax - Defender Td5
- Danny73 - 1 pax- Range Rover Classic V8
Avui he estat a Reus i ja he quedat amb el restaurant que tancarem les inscripcions una setmana abans. Tot OK.
Hola amics, haurem d'anular el sopar o al menys jo no podre asistir-hi. M'ha surtit un tema de feina urgent i sere a algeria.
Us va be que fem el sopar mes avant? Gracies i disculpeu.
iPhone wireless device from the International Space Station, using TapaTalk.
Quan reobriu aquest fil compteu amb mi, jo també tinc ganes d'anar coneixent gent
Una salutació
Bones
EL divendres 21 tinc un dinar d'empresa. Ens fan un dinar despedida als qui treballem a la campanya d estiu.
Intentare combinar m ho, la meva sogre te casa a Miami PLatja o sigui tema dormir solucionat.
A veure com m ho puc manegar, m agradaria venir.
PINACSI... que ho estem deixant per mes endavant, si l'organitzador te feina no anirem natros solets.... 😀
Bones
Perdo, no havia llegit el post de la anul.lacio,
Per una vegada m alegro que una proposta no surti be ::) A mes si es per algo en principi positiu com es, tenir feina, millor no?
Si fos durant el novembre,ens ho combinarem per poder venir!!!
Doncs si feu quelkom jo també m'apunto i així ens anem coneixent ,tmb ho puc dir amb un parell de colegues,soc de Valls.Toni.