Avisos
Vaciar todo

el montseny nevat!!

25 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
1,218 Visitas
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Bueno la nevada d'aquesta nit a superat a l'anterior!!!

jo vaig anar dissabte tarda una pasada!!!! varem sortir amb boira d'allà dalt i baixan per el tros del turo de l'home em vaig trobar un jeep pujan a tota ostia! em va veure i es va fotre a la cuneta, masa poc!

ResponderCitar
(@bazanero)
Respuestas: 142

puede durar la nieve hasta este fin de semana??, si dura por que no hacemos un pensamiento y hacemos una macro ruta por el montseny!! saludos.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Meeeeec! Bazanero, los deseos que tengo son los mismos pero... macroruta... va a ser que no ¡Parque Natural! Se nos podría caer el pelo.
Saludos!

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955
Topic starter  

Ostres, Jordi, quina llàstima però ahir tota la penya Vilamajorenca eram a... Valls!!! Com en L.R.109. El que passa que nosaltres no vàrem anar a cap exposició canina, ni a veure els castellers, ni a la Virgen de la Candela ni al seus Decenis... és que erem de ruta 4x4!!! I fins allà vàrem anar a fer cap.
Un cop tinguem endreçades les "afoticos" (hi havien a càmeres repartides pels cotxes) mirarem de fer-vos una mica de denteta.
Espero que tu passessis bé pel Montseny (muntanya tel·l.úrica on n'hi hagi)!!
P.D.: qué maca la foto del nick!! També és del Montseny!!!

bueno, va ser poca cosa mes que res per trepitjar una mica de neu, que ja tocava!!!
a veure si poses fotos que les vull veure!! ;D
que veu fer ruta o calçotada?? ;D

ResponderCitar
(@mcielos)
Respuestas: 1

¿...tendremos que buscarnos "un interprete" aqui también?

ResponderCitar
(@bazanero)
Respuestas: 142

ruta!

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

una mica de cronica croqueta de aquesta sortida i unes fotos estarian molt be.
Jo tambe volia anar al montseny el diumenge pero vaig pensar que hi hauria molta gent intentant trepitjar neu amb el cotxe .

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955
Topic starter  

Jo tambe volia anar al montseny el diumenge pero vaig pensar que hi hauria molta gent intentant trepitjar neu amb el cotxe .

doncs no hi havia gaire gent!! hem vaig creuar nomes amb 2 o 3 cotxes!!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

una mica de cronica croqueta de aquesta sortida i unes fotos estarian molt be.

Toti, estamos en ello. Si tot va bé, en uns minuts, unes "poques" fotografies per anar fent denteta al personal! Les que vaig fer jo no tenen massa interés 4x4, és el que té anar "sol" en el cotxe: conduïr, fer fotos, mirar el road book... (per qué la copi té 15 anys i estava pendent d'altres coses que de fer fotos!!!). Fins ara!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

Per aquells que tingueu l'oportunitat... ¡El Montseny torna a estar ben nevat!

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: