Forum
El Montseny està nevat
Bon dia, a tots!! Aquells que tingueu una estona lliure i el LR llest, podeu disfrutar de la nevada que hi ha al Montseny. I faig memòria, si no feu fotos, no ha passat...
Gràcies David per l'avís. Aquest el problema de sortir de casa quan encara ni tan sols han posat els carrers...
A veure si el cap de setmana encara aguanta i tenim una estona per anar a trepitjar neu com la quitxalla.
Adéu,
Carles (GASSMAN)
Jo per si no aguantava la neu... ahir ja vaig donar una volteta...
Coll de Querós (Les Guilleries), territori d'en Serrallonga!

Quan mal ha fet l'instagram! jejeje
Aquest any ens afartarem de neu... (espero)
Salut!
Quan mal ha fet l'instagram! jejeje
Aquest any ens afartarem de neu... (espero)Salut!
Jo penso el mateix, pero de nit els mòbils no fan bé les fotos, no pateixis que totes les que vegis meves on hi hagi llum no tenen efectes xorres 😉
Bé doncs, aquesta nit i matinada a tornat a deixar el nostre estimat massís del Montseny nevat. Des del Centre d'Informació "La Mongia", ubicat a Sant Pere de Vilamajor, informen de l'estat de les vies del massís que, actualment, és aquest:
VIES AFECTADES PER LA NEU AL MONTSENY 23/01/2013
Pista de Santa Fe – Plana del Coll – Turó de l’Home
Afectació: Total
Tancada per neu
Pista de la Pedralba – pista Pla de la Calma- Collformic
Tancada per neu
En JoanXTrail és qui ens ha fet arrivar la notícia, gràcies per compartir aquesta informació amb nosaltres.
Només queda dir-vos que, si podeu, aneu i disfruteu la neu però sempre amb prudència al volant dels nostres Lands.
Vagi bé!
Bé doncs, aquesta nit i matinada a tornat a deixar el nostre estimat massís del Montseny nevat. Des del Centre d'Informació "La Mongia", ubicat a Sant Pere de Vilamajor, informen de l'estat de les vies del massís que, actualment, és aquest:
VIES AFECTADES PER LA NEU AL MONTSENY 23/01/2013
Pista de Santa Fe – Plana del Coll – Turó de l’Home
Tancada per neuPista de la Pedralba – pista Pla de la Calma- Collformic
Tancada per neuEn JoanXTrail és qui ens ha fet arrivar la notícia, gràcies per compartir aquesta informació amb nosaltres.
Només queda dir-vos que, si podeu, aneu i disfruteu la neu però sempre amb prudència al volant dels nostres Lands.
Vagi bé!
Informacio treta d'aquí;)
http://www.vilamajor.cat/turisme/punt-d-informacio-la-mongia.htm
Aquí el vídeo del Jordi Rodoreda de quan començava a nevar a les 23h del dimarts.