El meu Land Rover n...

Avisos
Vaciar todo

El meu Land Rover no té força!!!!!

5 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
2,097 Visitas
 Rbto
(@Rbto)
Respuestas: 0

Hola tinc un land Rover 109 , preciós i gairebé nou de l´any 73.
Me´l van robar fá un parell d´anys i el vaig trobar al cap d´un any exacte a láltre banda de la ciutat, intacte peró ple de branques i porqueries.Bé el vaig portar a una revisió perque l´hi van cremar l´embrague. Total em vaig gastar una fortuna, gairebé 1400€ en embrague, fer-li frenos i canvi de tots els filtres, bateria, etc...
Va quedar de conya..peró el dia d´anar a buscar-lo el trec i veig que no tenía la mateixa força, total pregunto al mecanic i em diu que no, que es normal..que aquest cotxe mai a estat un 4x4 amb molta força i de velocitat tampoc es un ferrari. Aixó ultim ja ho sé, peró que jo estic segur que aquest 109 tenia més força, vamos d´aquí a Roma ...I lo pitjor es que a anat a més i ara ja no el puc treure, perque no té casi força ni per vejugar-se ell mateix,pobret, arranca peró si agafo una pendent no tira ni en primera, i de velocitat amb prou feines arriba a 40 km per hora. El mecanic m´ha dit que segurament es el filtre de gasoil o bomda de gasoil.Total em gasto otro pastón en una bomba de gasoil nova i quant el trec un altre cop. el cotxe funciona igual....
Aquest mecanic ja no m´inspira confiança i busco una posible ajuda..o algún mecanic bó i que no només vulgui treurem la pasta , al pensar que estic boig per voler portar un land Rover de l´any 73 per la ciutat
Mil gracies i disculpes pel tostón...
Roberto

Ivax
 Ivax
(@ivax)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 918

ya empezamos ...

Rbto. Si us plau, no entris al drap.

Xavi

Rbto
(@Rbto)

Hola Xavi..disculpa, Gràcies ..pel teu correu..peró ja no entro en aquest temes...
He arrivo ara de treballar , 23:04..Creus que tinc ganes de contestar aquestes xorrades...Prefereixo llegir algo interessant que alguna persona m´hagi pogut escriure durant el dia i anar a dormir tranquilet.
Mil gràcies.
Rbto

ResponderCitar
(@eliminado-40)

Hola Roberto.

Com et diu en Xavi, no entris al drap, que molts ja hem acabats cremats amb el tema.

El problema del teu landy poden ser moltes coses, però si ens dius per d'on ets, potser ni hi hagi algun company per la zona, o potser coneixem algun taller.

Benvingut per aquestes contrades.

A reveure

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Bones respostes si senyor!

ResponderCitar
Compartir: