Diviernes zona de L...

Avisos
Vaciar todo

Diviernes zona de Lleida

111 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
11.9 K Visitas
 Jojo
(@jojo)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 233

Molt bones!
Perdoneu pero jo us veure cap alla a les 21 al restaurant ja que les obligacions de feina no hem permeten per mes. Alla hem ficare al dia amb tots vosaltres, companys!!;-)

Jordi

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Doncs és una llàstima, a veure si algú més s'anima i fem un tomet! (teniu el diccionari lleidatà-català?)

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241
Topic starter  

Doncs jo entre la feina i posar-me presentable no estaré disponible fins les 8 del vespre. Entre 2/4 de 9 i les 9 esperaré a la gent a la benzinera.
Miquel, si quedes amb el Xavi, vindreu cap a Tàrrega o aneu directe a Cervera?

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

Si som puntuals vindrem a Tarrega, si ens "entretenim" igual anem directament a Cervera.
Que prefereixes tu?

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Si som puntuals vindrem a Tarrega, si ens "entretenim" igual anem directament a Cervera.
Que prefereixes tu?

Si veieu que a les 9 no podeu ser a Tàrrega aneu cap a Cervera.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

Oido!

ResponderCitar
 Jojo
(@jojo)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 233

Els de Barcelona penseu que fan obres al tunel del Bruc!!!

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Fas bé d'avisar!!

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

És veritat, avui és el pitjor dia per venir de BCN, jajaja!

Molta Sort!!!

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Respuestas: 187

bueno nois, air D.P.M va estar molt be i avui ja podre veure salvame que no s'em corroiran els ulls ja que el camel i els disco 3 ja van fer una bona capa protectoraa!! jajajjja bueno espero amb candaletes la proxima liada jajjajja

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Respuestas: 187

bueno nois, air D.P.M va estar molt be i avui ja podre veure salvame que no s'em corroiran els ulls ja que el camel i els disco 3 ja van fer una bona capa protectoraa!! jajajjja bueno espero amb candaletes la proxima liada jajjajja

i obiament despres de 5 mesos anan amb un "julai" s'ha agrait molt ananr dins un 300 classic... cullons quin gustirrinin m'ha quedat!!!!

ResponderCitar
(@pink4x4)
Respuestas: 342

Vau arribar tots bé ???  Controls, els brucs, (les ulleres trencades ...  😉 )

Va ser una experiència molt agradable i positiva, bon rotllo, bon ambient, bona gent !!!

S'ha de repetir. ;D ;D ;D

Salut.

P.d.: felicito als organtizadors marmota i jojo.

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Ara hem de fer el sopar de Tarragona i el de Girona... En cara ens queden els dilunes, dimartes, dimiercoles, disabados i el didomingos per omplir!

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Va ser una experiència molt agradable i positiva, bon rotllo, bon ambient, bona gent

Doncs va ser l'únic de bó de la nit, perque el que és el sopar....
Demano disculpes pel sopar en sí; no té perdó que encara que ens diguessin que els hi faltaven dos cambrers, per començar tardessin més de mitja hora en servir-nos el beure i encara perque van ser en Miquel i en Xavi que el van anar a buscar-lo. I després el temps que perdíem entre plat i plat. Tots vam quedar amb gana i em sap molt de greu que una vegada que vull reunir una colla de Landroveros i veniu gent expressament de lluny i surti un nyap. Realment em sap molt de greu...
Respecte a les braves, m'inclino davant de les del Jovi :notworthy: :notworthy: :notworthy: no tenen comparació amb el que vam menjar ahir.
Només dir que encantat de retrobar-me amb els amics i de conèixer a gent nova, només pel fet de tenir la paciència que vàreu tenir ja diu molt de tots vosaltres. Gràcies a tots vosaltres...
Espero que ens veurem a La Party, ho espero perque jo encara no sé perque però no em puc inscriure.
Bé doncs, després d'entonar el "mea culpa" espero que aquest no hagi sigut el primer i últim diviernes a la zona de Lleida.
Salutacions a tots.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Doncs amics, per mi va esser un bon sopar, vaig menjar patates de tots tipus, pa amb tomaquet per un tubo i Coca Colas de dos en dos....... Que mes vull !,!jajajjajajaja

Lluis / Jojo, gracies per tot i tambe gracies al Miquel per fer-me gaudir del circuit privat del Jordi. ( encara tinc signes de guerra al cotxe).

Per cert les ulleres van arrivar per els  pels i aquest mati amb el Dariso ja s 'han trencat del tot,.......però ja estan arreglade 8)
😉

ResponderCitar
Página 7 / 8
Compartir: