Forum
bueno, jo confirmo, es el regal de cumple de la meva santa, em deixa escantillarme dos dies jejejjeje, bueno qui puja desde sabadell/castellar, i cuants coches i quina hora se surt de aki?¿?¿?¿ ja direu alguna cosa si hi ha vehicle i puesto, sino la santa em tindra que deixar el seu jjejejejje
bueno, jo confirmo, es el regal de cumple de la meva santa, em deixa escantillarme dos dies jejejjeje, bueno qui puja desde sabadell/castellar, i cuants coches i quina hora se surt de aki?¿?¿?¿ ja direu alguna cosa si hi ha vehicle i puesto, sino la santa em tindra que deixar el seu jjejejejje
Jo vaig des de Sabadell, si vols et passo a buscar per Castellar. La hora, no la sé... no ens volien a les 18:00h?
Jo vaig des de Sabadell, si vols et passo a buscar per Castellar. La hora, no la sé... no ens volien a les 18:00h?
Si de cas... Anem directe al restaurant per tant calculo que per arribar a les 21:30 hem de sortir de Castellar a les 20:00 com a molt tard.
El Disco 3 només es pot gravar amb 0º 0' 00" Norte/sur y 0º 0' 00" oeste/este......
::)
Companys!! Quin moviment que hem tingut en 2 dies!
Esteu convidats a venir més aviat oficialment! La idea és provar i fer recomanacions per una zona que estic preparant per fer una espècie de circuit. És un terreny privat propietat d'un amic pagès (jubilat amb molta marxa) que està adaptant per oferir juntament amb una oferta de casa rural. La zona és un petit bosquet de secà amb desnivells que promet força.
Ho vaig estar proposant, però hi ha varis temes: està més endarrerit del que voldria, pensava que la gent, que pugués venir, vindria a les 20.00 i ja seria gairebé de nit, i veia que faltava gent per confirmar.
Així doncs, qui podria venir abans? Els que vinguéssin hem de quedar a Agramunt, i visitarem la zona, que ja te algun obstacle, per fer un vistasso i acabar de muntar recorreguts.
Algú s'anima?
Moltes gràcies companys!
Per cert, em faria molta il·lusió que vinguéssiu tots! Com que imagino que no podrà ser us convoco a les 18.00 a 41,776801, 1,096090, Carretera de Tàrrega, 35, 25310 Agramunt - Castro Motor
Ok??
Ara estic impacient per saber si podeu venir!
El PORT ,!!!!! Pero si no teniu mar a Lleida!!!! Que menjarem Llamantol....jijijiji
Per cert Jojo, a mi donam coordenadas que vindre per la muntanya !!!!
😉
Calla, calla. Tu saps la història de "Sant Pol, quina hora és"? Doncs Cervera te una història similar quaqn, en temps de no se quin rei, Cervera tenia el favor de la reialesa (per això tenen Universitat) i van demanar drets portuaris. El populatxo s'ho va agafar a la valenta i els hi va penjar la llufa, i ara hi ha cerverins que s'enfaden molt quan parlem del "port de mar de Cervera"... L'amo del restaurant segur que s'ho va agafar amb humor i li va fotre aquest nom amb tota la conya!
El PORT ,!!!!! Pero si no teniu mar a Lleida!!!! Que menjarem Llamantol....jijijiji
Per cert Jojo, a mi donam coordenadas que vindre per la muntanya !!!!
😉Calla, calla. Tu saps la història de "Sant Pol, quina hora és"? Doncs Cervera te una història similar quaqn, en temps de no se quin rei, Cervera tenia el favor de la reialesa (per això tenen Universitat) i van demanar drets portuaris. El populatxo s'ho va agafar a la valenta i els hi va penjar la llufa, i ara hi ha cerverins que s'enfaden molt quan parlem del "port de mar de Cervera"... L'amo del restaurant segur que s'ho va agafar amb humor i li va fotre aquest nom amb tota la conya!
Va ser Felip V despres del 1714 i com Cervera s'havia mantingut lleial al borbo aquest els hi va dir que volien i varen demanar port de mar.
El rei Felip, amb bon seny, els hi va posar una universitat.
Alfons
Per cert, em faria molta il·lusió que vinguéssiu tots! Com que imagino que no podrà ser us convoco a les 18.00 a 41,776801, 1,096090, Carretera de Tàrrega, 35, 25310 Agramunt - Castro Motor
Ok??
Jo vindré Miquel i de pas en posem al dia ......jajajajaja
😉
Si, però fora conyes, el que van demanar van ser drets portuaris a Barcelona, o sigui, un espai per carregar i descarregar al costat del mar, que no nos confundan, que nos digan la verdá... El que passa que al secà som com som.
Almenys això ens explicava la professora de l'insti, que no era de Cervera, però hi devia tenir família. Moltes gràcies per l'apunt històric!!
Ok??
Jo vindré Miquel i de pas en posem al dia ......jajajajaja
😉
I tant home! Ja tinc el cotxinillo-guardiola i el martell preparat! Vindràs sol o carregaràs el cotxe d'amigatxos? Ho dic per si he de guardar lloc al baret per les cocacolas!
Miquel, com portes el tema permissos? pel que tinc entes no es cosa gens facil, si necessites ajuda ja en parlem dema.
Necessitaré tota l'ajuda del món, però de moment aprofitem que la zona està en plena concentració parcelària i tenim sort de que aquesta zona no li han talat i deforestat tota.
El terreny és un bosquet privat que acabarà sent una zona lúdica adscrita a una casa rural, i per tant, en no ser de domini públic, t'estalvies tota una burocràcia infernal i unes instal·lacions que no són requerides. Però ho estem preparant i de moment és un terreny amb possibilitats i poca cosa més.
Quan esteu per aquí en parlem!
fet dariso, ja quedem ja akesta nit amb tot