Forum
Diumenge 30/09/2012, Trial 4x4 a Calldetenes.
Doncs aquest diumenge hi ha la penúltima proba del Campionat de Catalunya de Trial 4x4 a Calldetenes. Esteu avisats de l'esdeveniment... Queda per aclarir encara en Millorats qui serà el campió... ¿Us ho perdereu? Allà hi serem. El "Petit" Defendermaníac farà presència amb la seva Santa.
Jo tinc intencio d´anar.
Pero voleu dir que amb la pluja que esta caient o faran ??
salut
Finalment a fet un dia explendit
I la jornada a sigut molt profitosa..
llastima de la volcada del Range :'(
sldos
Ostres Francesc, quan he sortit del trial amb el company Jordi-td5 ens hem quedat mirant tots dos el teu Defender… ostres … i aquest de qui és?? :icon_scratch:
Per a la propera si veus a uns quants que portem alguna peça de roba al·lusiva a Land Rover et dones a conèixer. Avui apart dels habituals Santa6 i Dariso que participen en el campionat, també estàvem per allà el company Pikao, el Defendermaniac i un servidor.
La setmana vinent toca Land Rover Party a les Comes, si vas per allà passat per la zona de la Carpa del Club i segur que algun o altre ens trobes per allà.
Respecte al Trial la veritat és que ha estat una bona matinal, en Florenci Rius ha decidit personalitzar el seu Range amb un parell de tombarelles, El Nacho Soria (Santa6) ha trencat una homocinètica, El Pep Autet ha trecant quelcom de la transmissió, La Marta Salvador (Larange) ha muntat una fumata blanca, El Range de Jordi Romea s’ha encomanat dels altres y també a decidit avariar-se, etc. Recoi feia tems que no hi havia tanta trencadissa mecànica. 😮
Us deixo l’enllaç de la classificació (
)
L’última prova del Campionat (a Muntanyola el 14 d’octubre) estarà força renyida. ;D
Carles (GASSMAN)
Buenas Gassman, este meiodía m cruze con un range, diría que el Rius, y pot ser habia volcat?, crec que no portaba cap cristal viu i el cotxe fet una pena!!!, teniu mes fotos?
saludos,
Rod
Gracias David!, pues vaya pena no?, aunque me huele a mi que para esta gente volcar es el pn e cada domingo no?, Un saludo company!,
rod
Ahir vaig anar a cal Rius i em va dir que avui s'hi posaven de valent per a tenir-lo apunt per la Land Rover Party.
OK GASSMAN
La veritat es que vaig arrivar una mica tard. I vaig estar mes pel meu nano que pel trial ¡¡¡
No tinc clar si anire a la PARTY (cuestions de feie) ....
Pero si vaig amb passo per la carpa fit xo 🙂
salut ¡¡