Diumenge 12/06/2011...

Avisos
Vaciar todo

Diumenge 12/06/2011, nova prova trial 4x4 Campionat de Catalunya.

14 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
893 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Doncs això, aquest diumenge toca a la zona de "La Butifarra", vinguent des de la C-17, sortir a Tona, sentit Seva. Quan arriveu a Sant Miquel de Balenyà, NO ANAR A SEVA, cal tombar a l'esquerra, sentit Taradell. A 3 km., hi ha un camí a ma dreta anomenat "La Costa". Seguir-lo i ja els trovarem.
Si no fa mal temps, un menda lerenda i el seu ferro hi seran. Qui es vulgui apuntar, ja ho sap. Tingueu en compte que dilluns és festiu...

(@jordi-td5)
Respuestas: 955

jo aquest cop si que vindre!! ens veiem alla!! 😉

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

David, la Cristina i jo mentre no foti el diluvi universal segur que hi anirem. Caldria fer un truc a l'amic Gabi per quedar. El Jacranger i senyora tenen compromís.

La resta dels que ens trobem per allà ¿com ho teniu?

Carles (GASSMAN)

P.D: Ostres Jordi que ràpid que ets!!!  ;D

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Caldria fer un truc a l'amic Gabi per quedar. El Jacranger i senyora tenen compromís.
La resta dels que ens trobem per allà ¿com ho teniu?

Gass, quan puguis revisa els emilius... de l'adreça de casa ¡és clar! 😉
Passiau!

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Respuestas: 187

jo tinc una despida dissabte al demati, i menjar amb sobretaula al pirineu basc, si puc diumenge suto doreta i abiam si mi arribo, sino dons m'aure de mirar les fotos i les petites croniques d'en david (mr. croqueta) jajaja

ResponderCitar
(@Goliator)
Respuestas: 369

Alla estarem si podem, animan al nostre amic Bargallo, aveure si pot passar per davant del Rius. I ficarse primer de la clasificació.

😉

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Doncs en principi jo tambe.... Encara no se si sol, si amb els tres, dos, un baby i amb o sense dona ...!!!! Pero vindré ...

Fins demà.

Xavi 😉

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

nosaltres també anem judit i jo!!!

David a quina hora sortiu? per si vols fer trenet land roveru! que avui ne vist un de tres lands
(series) i un altre de dos tu i el carles amb la cristina. jejeje et trukaré per alla les 8:30!

men vaig a dormir k ja toka! akabu darribar d'olot!

fins demà companys!

salut i força tracció!

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Com es nota que el de la crónica a dinat a Seva i la sobretaula encara dura....!!!!!!!, bé esperam que Mr Croqueta ens deleiti amb el resum del dia i alguna foteta amb petits ..va...!!!, jo estic content de tornar a saludar al David, Carles/cristina, Jordi GRAN "toi volcaoo", Jordi Nou/cristina, Goliator, Defermaniac/judit...etcc, a mes de fer-me un far de trialejar darrera del meus babys, sense gorra !! que estic fet una gambeta... ehhh ja ho dic jo ...un Gamboon...!!!  Jijijijijiji

Això si, per no perdre el costum, tercera sortida amb el D 3, tercer oplastic trencat ( cubrecarter de serie), el patetic es que ha sigut aparcant ....juassjuassjuasss..!!!

Xavi
😉

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

Com es nota que el de la crónica a dinat a Seva i la sobretaula encara dura....!!!!!!!, bé esperam que Mr Croqueta ens deleiti amb el resum del dia i alguna foteta amb petits ..va...!!!, jo estic content de tornar a saludar al David, Carles/cristina, Jordi GRAN "toi volcaoo", Jordi Nou/cristina, Goliator, Defermaniac/judit...etcc, a mes de fer-me un far de trialejar darrera del meus babys, sense gorra !! que estic fet una gambeta... ehhh ja ho dic jo ...un Gamboon...!!!  Jijijijijiji

Això si, per no perdre el costum, tercera sortida amb el D 3, tercer oplastic trencat ( cubrecarter de serie), el patetic es que ha sigut aparcant ....juassjuassjuasss..!!!

Xavi
😉

a tu t'haurem de batejar "el trenca plastics"  ;D

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Amb suspensió a +5,5 i trenques el cubrecarter?! Però on has aparcat?

ResponderCitar
(@Goliator)

Hola a tots,

A la espera de llegir la crònica del Mrcroqueta, un resum molt ràpid, amb preparats, vaig veure les zones amb bas-tanta més dificultat del normal, i el Rius ens va donar una lliçó, amb nomes 18 punts.

En Bargallo encara va sortir ben parat amb un tercer lloc, encara conserva la segona plaça de la general a 10 punts del Rius.

Clasificació de Seva.

General provisional.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Dons sí, déu n'hi do lo complicades que eren les zones, més d'un va marxar a casa calentet, calentet. Molta xapa tocada, avaries, mecànica maltractada sense pietat, alguna que altra tombarella i panxa enlaire però per sort sense conseqüències per el pilot, etc. Una matinal amb força incidents com feia temps que no teníem. El públic ens ho vàrem passar de conya però ells varen suar de valent.

Al final em sembla que la pitjor part se la va endur el Range del Joaquim Roura, xapa arrugada per tots quatre costats i el pobre V8 demanant clemència perquè acabés la proba d'una vegada...

Per mi el Florenci Rius i l'Agustí Ros son els dos més fins conduint, és una passada veure'ls treballar per els trams.

Ja tinc ganes de que arribi la següent.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@Goliator)

Nomes dir que l'Agusti Ros amb un mercedes G blanc, te el doble de merit perque no te copilot, no ser com pot calcular per no tocar les portes sense ajuda externe.

ResponderCitar
Compartir: