Forum
dijueves 28 Juliol
a aquesta llista falten alguns d'habituals... GASSMAN, Croqueta
.....
Es que ja estem de vacances?
- Rpodio
- Project.cars més Alvaro
- Tequila con "limón y sal" al 90%
- Xavi 300 tdi
- MAYORS
- SuricataBcn
- Toti
- DaRiSo
- Danny
- pikao
- jordi-td5
- Neich
Xavi eres un cagón!!!!!!!!! ¿que haces realizando microescritura? ¿deseas pasar desapercibido?
Bona tarda a tothom, dons nosaltres no em dit res fins ara perquè vàrem arribar ahir al vespre de les vacances, 3.200 kilòmetres amb el Defender, tot per carretera, per veure si gastem els coi de pneumàtics de sèrie i podem posar alguna cosa més campera. El noi s’ha portat d’allò més bé i ens ha portat xino-xano tot fent ruta fins a Portugal (Daimiel, Sintra, Lisboa, Cohimbra, Oporto, Salamanca, Soria, i un altre cop a casa).
Si encara estem a temps, compteu amb dos més pe aquest vespre. El Croqueta encara no ho tenia clar, intentaré raptar-lo a última hora.
Fins d’aquí una estoneta.
Carles (GASSMAN) i Cris
- Rpodio
- Project.cars més Alvaro
- Tequila con "limón y sal" al 90%
- Xavi 300 tdi
- MAYORS
- SuricataBcn
- Toti
- DaRiSo
- Danny
- pikao
- jordi-td5
- Neich
- Gassman i Cris
- Croqueta (encara dubtosa)
21H zulú alla ens veiem daki una estona!! al final la mossa no be ja que esta rebentada tambre de kilometres d'akestes vacances jejjeej, vaya una ruta...
yo m'apunto unes brabes o un bocata que am la kalda que fot un arròs em mata!!
El habitual dragón de estas reuniones.......fué ayer lagartija.........(no quedaba salsa)
Anoche estuve flanqueado por algunos "pesos pesados" ;D El Presi y Miss GASSWOMAN, y no supe decir quien de los dos me tocaba los muslos bajo la mesa.......Pero tampco era importante, me gustó
Para la próxima vez lo haremos sin el mantel
Suri, no seas mentiroso, que las manos que se movían bajo el mantel eran las tuyas... o acaso no te acuerdas de la cara de felicidad del Sr. Presidente??? ;D ;D De todos modos, Cris estuvo a la altura de las circunstancias, la única "Lady LR" y no puso ningún reparo a estar entre todos nosotros.
Espero que la velada acabara como siempre, con muchas risas y cerrando el Jovi. Si no nos vemos antes, felices vacaciones a todos/as.