Forum
Dijueves 21 de juliol
Aquest dijous hi ha Dijueves? Hi ha molts temes a parlar... I us vull proposar fer una sortida aquest cap de setmana, però clar, l'hauríem de parlar en el Dijueves.
Doncs per quorum telefonic queda instaurat per aquest dijous 21 de Juliol del 2011 a Sabadell
Bar Rest. Pulperia el rincón del Bierzo
pg. del Comerç 123
Sector SUD
SABADELL 08204
BARCELONA
sobre les 20:30 a 21:00 hores
Vajaaaaaaaaaa....jo espero recollir demà el meu Land a Villena i no podré anar-hi, si sortiu aquest cap de setmana fareu convocatoria forera ?? Per si de cas puc apuntar-me... es clar...si hi quepo ¡¡
No se si hi haura sortida el cap de setmana, pero del que si parlarem segur es del viatge a Marroc de l'Agost... jejejeje
Pues yo no puedo , es el cuarto " aniversario" de mis roturas y ese día tengo vetado el salir jejeje....al margen del curro que arrastro...por suerte , es lo que tiene haber entregado poco en Mayo y Junio , ahora todegolpe!!!
Pasad lo bien !!
Conteu amb mi i amb el Xavi 300 tdi, que em va dir que si es feia dijueves vindria.
Allí nos veremos, para mi mejor Sabadell esta semana, a lo mejor antes paso por "CanXavi300", nos vemos.
Saludos Joan
Doncs jo si res no canvia... aquest dijous si!! sobre les 22:00 estaré per allà, així em poseu les dents llargues amb lo del Marroc
al final no vinc!! passeu ho molt bé i si hi ha ruta pel cap de setmana aviseu!!
Suriiiii..com que no !!!!, bé jo tal com a avançat el David jo també i vindra també un nou soci "Danny"....
Joan si vens allà estarem el dariso, danny i jo per anar junts directament....jejejeje
Cambiaré el negoci i posare com el pais basc, una societat gastronomica (txokos) només per homes ,,.....jejejejeje
Xabi, egunon.
Las sociedades Gastronomicas (txokos en Bilbao), NO son un negocio, no da rentabilidad a los socios. Sin animo de Lucro.
Un lugar de cocinar, hablar de todo.
Raffagas 8) 8)