DIJUEVES, 08/01/201...

Avisos
Vaciar todo

DIJUEVES, 08/01/2015

24 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
1,940 Visitas
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Merci Xavi, a veure com n'hem de temps i et fem una trucada abans de sortir, si tot va be et diem el que sigui per pujar a veure'l.

Epi que es recuperi la nena, augmentar en un després no serà cap problema.

Salutacions

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

TAXIDRIVER - OK, 20.30h Croqueta house !!

TEQUI si quieres dime tu direccion por privado i uspaso a buscar. tu tambe Croquet !!!!

😉

ResponderCitar
(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Ueiii familia!!!

4 més per aquí!! És difícil dir no a aquelles tapes smb condiment Juju

Calsimo+Ullfoll+Mar+Pikao!

Ens veiem demà!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Actualitzo llista:

Tequila & Limón y sal: 2, 2.
Mr. Croqueta: 1, 3.
Mayors i Gemma: 2, 5.
Txus 200: 1, 6.
Xavi 300Tdi: 1, 7.
GASSMAN i Cristina: 2, 9.
Roger: 1 ó 2, 10 ó 11.
Toti: 1, 11 ó 12.
Txe Td5: 1, 12 ó 13.
petit: 1, 13 ó 14.
Epi: 1, 14 ó 15.
Albert.guru: 1, 15 ó 16.
Calsimo: 1, 16 ó 17.
Pikao: 1, 17 ó 18.
Ullfoll i Mar: 2, 19 ó 20.
Els Pekes: 2, 21 ó 22.

Ok, Xavi: accepto que facis de taxista; a la tornada ja aniré amb lo Gass i la seva Santa.

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Gran feina david per les renovacions de la llista!
Ja tinc ganes de que sigui dema per compartir un rato amb vosaltres i amb els "guiris" que cada cop que baixen ens fan un forat en la seva apretada agenda familiar, us ho agraeixo!

Ens veiem demà!

Salut i força tracció

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bon dia família,

Bé…, un altre dijueves a les nostres espatlles. Què dir… la companyia immillorable, el menjar abundant i ben triat, i les converses disteses i variades. És la millor teràpia per desconnectar una estona dels habituals mals de cap del dia a dia.  ::)

Fran i Montse, gràcies per dedicar-nos una estona del vostre preuat temps. Tots desitgem que us ho pugueu arreglar per poder venir al proper nacional, o si no podeu, tranquils què ràpid n’organitzarem un a mida per a vosaltres.  😉

Valentí , Judith i David, gràcies per organitzar aquest sopar “als peus del Montseny”, la tria de les tapes, al meu parer, molt encertada.  🙂

Roger, gràcies per venir. Després de l’ensurt de salut què ens vas fotre a tots, veig que t’has pres amb determinació el canvi d’hàbits. Tens tot el nostre suport per superar el “mono”, i si cal organitzar sortides domingueres per a respirar els bons aires del Montseny tot fent una passejada, pots comptar amb nosaltres.  :thumbsup:

I a la resta gràcies per venir. Per desgràcia , com sempre, no et dona temps de poder xerrar amb tothom, però almenys ens em pogut veure “en directe”. Per cert, les meves disculpes als companys que tenia al voltant què van tenir molta paciència de repetir-me les coses un munt de vegades, recoi, cada vegada sordejo més quan estic dins un local amb força soroll de fons. Tindré que començar a estalviar per al “sonotone”.  🙁

Ah!!! i als que vau tirar alguna foto amb el mòbil, si us plau, pengeu-ne alguna aquí per a posar les dents llargues als que no varen venir... A veure si a la propera s’animen!!!

Apa, bona jornada a tothom.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Apa, aquí ho tens!

El mèrit de l'elecció de les tapitxuelas és del Peke que s'ho va currar tot solet! Jo em vaig posar com un tocinet! Oi, Xavi?

ResponderCitar
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75

Jo si que em vaig posar com un tocinet!!!!!!!, el lloc perfecte, la teca, qualitat preu perfecte i tot bonissim, en definitiva,, per tornar-hi.

Gracies pekes i petitona!!!!!!!!

Salut a tothom, i a veure si muntem alguna sortideta per on sigui!!!

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Gràcies a tots vosaltres per fer-nos companyia, sempre que baixem intentarem de marcar el dijueves nit com a fixe en la nostra agenda.

Una abraçada

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: