Forum
DIJUEVES, 08/01/2015
Com que ja estem acabant l'any i en comencem un altre, és millor no perdre les tradicions i menys en dates tan assenyalades com aquestes. I, a més, aprofitem que venen els "guiris" de les illes britàniques per tornar-nos a reunir. Així doncs, obrim llista per a un "Dijueves" pel proper dia 08/01/2015, hora mandinga zulú 21'00, lloc: Bar Vilamajor.
Pels que no el coneixen, els despistats o per si un cas, aquí teniu un enllaç amb l'ubicació:
https://plus.google.com/115644742352345929197/about?gl=es&hl=es
Enceto la llista:
Tequila & Limón y sal: 2, 2.
Mr. Croqueta: 1, 3.
Mayors i Gemma: 2, 5.
Txus 200: 1, 6.
Xavi 300Tdi: 1, 7.
Apa, animeu-vos, que quants més siguem menys espai lliure deixarem!
Bon cap d'any a tots i millor entrada al 2015!
Seria per donar-me de bufetades si a aquest no m’apunto… i no per el lloc perquè hi vaig cada setmana, si no per la companyia. Fran & Montse ens fa molta il·lusió que vingueu als peus del Montseny. 🙂
GASSMAN i Cristina: 2, 9.
Carles (GASSMAN)
P.D: Hola, em dic Carles i sóc addicte a les braves, el pop, els xocos, les galtes de porc, el peixet fregit, la vedella estofada, el xipirons, la tonyina en escabetx, i un llarguíssim etcètera. :angel4:
Seria per donar-me de bufetades si a aquest no m’apunto… i no per el lloc perquè hi vaig cada setmana, si no per la companyia. Fran & Montse ens fa molta il·lusió que vingueu als peus del Montseny. 🙂
"Our pleasure" ni que sigui veuren's cada cop que vaixem...
Roger: 1, 10.
Toti: 1, 11.
Txe Td5: 1, 12.
Txe Td5: 1, 12
petit: 1, 13
Si sou 13!!! :-[
Deu meu!!! Això porta una mala sort increïble! !! :'(
No ho puc permetre!!!!! Si M'haig de sacrificar i fotre'm un sopar de cal deu, ho hauré de fer!!!
Epi: 1, 14
Uf..... Ja este salvats!!! 😉
Ens veiem,
Epi
uno mas
Epi: 1, 14
Albert.guru: 1, 15
Hola , juer yo salgo de currar alas 21:45....ya os habreis comido todo para cuando llegue.....otro dia , que lo paseis bien
Ya estamos que la liamos; actualizo lista:
Roger: 1 ó 2, 10 ó 11.
Toti: 1, 11 ó 12.
Txe Td5: 1, 12 ó 13.
petit: 1, 13 ó 14.
Epi: 1, 14 ó 15.
Albert.guru: 1, 15 ó 16.
Fran y Montse, querréis ver "El Cacharraco"? Añorais al "Power Series"? Vereis que está bien resguardadito del frío y el calor.
Fran y Montse, querréis ver "El Cacharraco"? Añorais al "Power Series"? Vereis que está bien resguardadito del frío y el calor.
No sabes lo que echamos de menos a nuestro "cacharraco", no se, seria antes o despues de cenar?? Si es antes, hemos quedao con xavi para subir juntos.
Un saludo
Bon dia família,
A veure, que no se'ns perdi ningú. El Bar Vilamajor està a la Plaça de la Vila de Sant Antoni de Vilamajor. Ho dic perquè el coi de Google Maps almenys a mi m'envia a Llinars de Vallès!!! 😮
Per aparcar ho tindreu que fer per els voltants (tranquils, que no hi ha gaire problema) però és important que aparqueu les vostres màquines en llocs permesos. La policia local del nostre estimat municipi té l'agradable costum de multar "a saco", et fan una bonica fotografia sense abaixar-se del cotxe, y t'envien la felicitació de Nadal a casa sense deixar cap constància del seu acte al parabrises.
A veure si algun dels indecisos habituals s'anima i s'apunta al sopar "ligth" post nadalenc!!! ;D
Salutacions des de els peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
No sabes lo que echamos de menos a nuestro "cacharraco", no se, seria antes o despues de cenar?? Si es antes, hemos quedao con xavi para subir juntos.
Un saludo
Jo m'adapto a vosaltres Francis, jo estare a Land Classics i quan vulguis, marxem !!! Tot sigui per q veieu al "cacharraco" ... Jejeje.
😉
Nois, estic al Hospital amb la petita, amb problemes d'alegria i la deixen ingresada.
No se si podre venir fins a ultima hora. De moment no compteu amb mi.
Si al final puc venir, suposo que per un mes no serà problema.
Ens llegim
Epi
Fran, cómo mejor os vaya pero creo que sería mejor antes así cada cual marcharía cuando quisiera o se quedaba a cerrar el bar. 20'30 en mi casa sería idóneo, si os parece bien y al taxista también
Epi, primer és el primer: no pateixis per si vens o no. Que es millori la menuda i que no sigui res! Una abraçada!