Forum
Dijous 28-04
Qué, quedem aquest dijous previ al Nacional?
Sería com sempre, al Jovi de La Garriga a les 20:30 hora del Vallès
veamos esto es una p utada! Si me ausento seguro que planificais hacerme la vaca mientras duerma en el Nacional....
El jueves tengo que ir a primera hora d ela tarde a Llançà...ya veremos si hay mucha "caravana" para regresar pronto a casa ;D ;D ;D ;D ;D ;D
No prometo nada.....es más NO ME ESPEREIS
Home, si hi ha una mínima assistència potser encara ho puc negociar amb la Cris. A veure si d'aquí fins al vespre la gent diu alguna cosa... Croquet ??? , MAYORS ???, JordiTD5 ??? ¡¡¡ Hooolaaa, que hi ha algú !!!!
És com quan érem petits i teníem que negociar el anar a berenar a casa d'algun amiguet, ¿recordeu?: ¡¡¡ Vaaa ... mama deixem anar-hi... que tots els meus amiguets hiiii vaaannn... !!! ;D
Roger, si no hi ha prou quòrum potser no et valdrà la pena pujar, comptant a més què et veuràs per Benissa amb quasi tota aquesta colla.
De moment espero que la resta digui quelcom.
Carles (GASSMAN)
Dons jo vindre també, aixins no estareu solets fen manetas ;D 8´30 hora mandinga ?
Ahir Vaig veure un moment al senyor "Deivid Croquet" i em va dir que vindria aquest vespre, un altre cosa serà que encara l'hi duri la ressaca futbolera ... ;D
Si no teniu inconvenient serem un altre cop dos, la meva santa senyora i un servidor... ::)
Fins al vespre
Carles (GASSMAN)
Confirmat encara que esta diluviant i amb granizada !!!! Vindrem APASIAU, DARISO i un servidor.
Fins després.
Xavi 😉
jo no puc vindre, aixi que... fins al nacionaaaaaaaaal 😀 😀
Ens truquem durant la setmana i si necessitem alguna cosa que tingui que portar m'ho fas saber.
jo no puc vindre, aixi que... fins al nacionaaaaaaaaal 😀 😀
Ens truquem durant la setmana i si necessitem alguna cosa que tingui que portar m'ho fas saber.
vale 😉
Hace un rato que he llegado de los madriles, por curro, ósea que ya no llego, no podré ir, para vuestra info todavía no tengo el coche, supongo que hasta ultima hora, no se si podré ir al nacional, :'( , espero que la semana que viene lleguen los papeles de industria :police: , os mantendré informado, lo del arroz no he comprado nada esperare hasta ultima hora.
Saludos Joan