Avisos
Vaciar todo

bloqueig central

4 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
692 Visitas
(@pikao300mk3)
Respuestas: 187
Topic starter  

hola, bueno tinc un problema, ja n'he trencat 4 i mesta pujant la mosca al nas... al disco vaig montal paliers reforzats i tot perfecte, pero a la que porto uns kilometres, o sigui, a la que faig 3 o 4 trialeres una mica divertides es trenca el p...to bloqueig central i despres cuan gires les rodes s'enganxa i fa com si el cotxe es cales i fot una ostia brutal... despres de pagar molts cambis i de que els taller no diguin res, algu sap si hi ha coses reforçades o algu?? o millor monto nomes reductores i un arb al darrere??¿¿ no se que fer, i se m'acaba de trencar el 5.... mireu un poso unes fotos pels que n'agueu tocat algun

i aki fixevos-hi, el que esta senyalat amb les fletxes es el que es trenca, no el tub que es veu sino un altre que hi ha al darrere, akest esta trencar

(@salvaje)
Dr. H. C. LR Socio
Respuestas: 19378

Si me dejais que me cuele por aqui, aparte de que creo que debes de tener algo mal que ayuda a que te los cargues con facilidad, porque no es normal romper tantos... esto puede aguantar mas que el sistema corriente de dos ejes: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/index.php?act=viewProd&productId=138

ResponderCitar
(@jlgarz)
Respuestas: 4659

yo tambien buscaria otra tarnsfer,aun asi ,venden unos bloqueos que son autoblocantes y bloqueables al 100% igual que este,lo que no se si sera reforzado,que creo que si
http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf30kt

ResponderCitar
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

no es normal que trenquis tantes transfers, en principi la LT230 es una de les transfers més fortes que hi ha. no es gens normal, alguna cosa treballa malament o fas malament o et monten malament.

per una altre ocasio, t'aconsello que les preguntes mecaniques les posis al subforo del model que toca i tindràs moltes més repostes

ResponderCitar
Compartir: