Forum
Com ja t'he dit en persona avui a la Land Rover Party, 30 eurus és massa car. Conta amb mi per la ruta! Ja convencerem al Xavi que vingui...
allo era pel tema de que hi a una ruta a la bora , yo tinc un restauran pero esta a sabadell si voleu puc mira de fer preu ya que tinc menus mes conomics y mol semblans al de san sebastia y es fa la ruteta al reves
Com ja t'he dit en persona avui a la Land Rover Party, 30 eurus és massa car. Conta amb mi per la ruta! Ja convencerem al Xavi que vingui...
allo era pel tema de que hi a una ruta a la bora , yo tinc un restauran pero esta a sabadell si voleu puc mira de fer preu ya que tinc menus mes conomics y mol semblans al de san sebastia y es fa la ruteta al reves
També pot ser una bona opció.
A mi la veritat m'es igual. Més gent que es mulli si us plau a veure que decidim entre tots.
També pot ser una bona opció.
A mi la veritat m'es igual. Més gent que es mulli si us plau a veure que decidim entre tots.
yo yaa li e pasat a apa siau el menu com com lorganitzado es ell ya me dira alguna cosa ;D ;D ;D
30€ por cabeza, somos 2 60€...pues va a ser que lo veo carillo.yo si voy sera solamente para la ruta, que tengo que reparar el range!!
salu2!!
la cosa era acer la comida y la ruta era como un mas a mas , parce que al final se cambia el orden la ruta y como mas a mas la comida ??? ??? ??? ??? ???
Eeepp!!
Bé he renegociat el tema amb el restaurant...he esgarrapat 5 € i sense IVA, pero no em sembla bé, el tema quedaria per 25,00€ per cap nets a pagar sense targetes.
Menu:
1. Embotits, amanida
2. Brasa (buti, llom, xai, etc)
3. Postre
4. Aigua, vi, gaseosa, i cafés inclosos
Per tant i com sembla que ningú diu res, ens decantem per el Restaurant d'en Pumu???
Organitzem la Ruta al revés??
Pumu digués tu el Menú i preu.. :dontknow:
... i penseu el tema ruta com ho fem
Apa Siau
nosaltres tenim un parell de menus aixi per a colles
el que surt mes es aquet es el mes car pero ya es mes barato que el de sant sebastia
ENTRANTES
-ensaladas
-alitas de pollo
-croquetas
-empanadillas caseras de carne
-entremeses
PLATO
-carne a la brasa con guarnicion (patatas al caliu y monchetas blancas)
o
-bacalao a la llauna
postres
bebida(agua, vino , gaseosa , cerveza o refresco)
cafe y chupito
precio 21 eur
yo creo que este seria el mejor , luego tengo otro por 18 eur pero no entra ni cafe nichpito y algo menos comida
la ruta no seria problema per que es pdria fer a la contra sense problema , pero amb tanta gent seria fer grups per no teni problemes
Com que veig que ningú es mulla, ja ho faig jo el primer!!
Voto pel restaurant del Pumu, fent la ruta al revés!
secundo la moción... la veritat es que han rebaixat 5 euros pero han empobrit el menú encara mes (ho sento per les gestions Enric)
secundo la moción... la veritat es que han rebaixat 5 euros pero han empobrit el menú encara mes (ho sento per les gestions Enric)
yo tambe vinc , que yo dinare igual jajaja aquet dia magafo festa jajaja com la jefa es la meva mare jejeje
lo que si dic es que tindriem que ser minim 12 o 15 per dinar pero que normal ment no obrim el disabtes a mig dia , aixo te la part bona y es que tot el restaurant seria per nosaltres
p.d a vegades em fet sopar per algun foro de 4x4 y duran els postres o cfes pasem un viseo del foreros , si voleo em paseu per email fotos vostres o videos y fem un video de tots y el podem pasar mentre fem el cafe , serie envia cadascun les fotos que vulgui y yo mencarego de fer el muntatge
Salut a tots! Fins ara no habia dit rés però... m'apunto a la soritda i al dinar! En quant el restaurant i el sentit de la ruta... com diu un amic meu: "lo que diga la rubia", és a dir, el que millor us sembli a tots.
ENRIC, APUNTA'M! Gràcies.