DIA 23 OCTUBRE TROB...

Avisos
Vaciar todo

DIA 23 OCTUBRE TROBADA GENT DEL VALLÉS i RODALIES

164 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
9,225 Visitas
 pumu
(@pumu)
Respuestas: 1506

Com ja t'he dit en persona avui a la Land Rover Party, 30 eurus és massa car. Conta amb mi per la ruta! Ja convencerem al Xavi que vingui...

allo era pel tema de que hi a una ruta a la bora , yo tinc un restauran pero esta a sabadell si voleu puc mira de fer preu ya que tinc menus mes conomics y mol semblans al de san sebastia y es fa la ruteta al reves

ResponderCitar
(@sensi)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 609

Com ja t'he dit en persona avui a la Land Rover Party, 30 eurus és massa car. Conta amb mi per la ruta! Ja convencerem al Xavi que vingui...

allo era pel tema de que hi a una ruta a la bora , yo tinc un restauran pero esta a sabadell si voleu puc mira de fer preu ya que tinc menus mes conomics y mol semblans al de san sebastia y es fa la ruteta al reves

També pot ser una bona opció.
A mi la veritat m'es  igual. Més gent que es mulli si us plau a veure que decidim entre tots.

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

També pot ser una bona opció.
A mi la veritat m'es  igual. Més gent que es mulli si us plau a veure que decidim entre tots.

yo yaa li e pasat a apa siau el menu com com lorganitzado es ell ya me dira alguna cosa ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@ivilin)
Respuestas: 54

30€ por cabeza, somos 2 60€...pues va a ser que lo veo carillo.yo si voy sera solamente para la ruta, que tengo que reparar el range!!

salu2!!

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

la cosa era acer la comida y la ruta era como un mas a mas , parce que al final se cambia el orden la ruta y como mas a mas la comida  ??? ??? ??? ??? ???

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

vinga que ens queden 20 dies y sembla que no hi a res clar encara  ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426
Topic starter  

Eeepp!!

Bé he renegociat el tema amb el restaurant...he esgarrapat 5 € i sense IVA, pero no em sembla bé, el tema quedaria per 25,00€ per cap nets a pagar sense targetes.

Menu:

1. Embotits, amanida
2. Brasa (buti, llom, xai, etc)
3. Postre
4. Aigua, vi, gaseosa, i cafés inclosos 

Per tant i com sembla que ningú diu res, ens decantem per el Restaurant d'en Pumu???

Organitzem la Ruta al revés??

Pumu digués tu el Menú i preu.. :dontknow:

... i penseu el tema ruta com ho fem

Apa Siau

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

nosaltres tenim un parell de menus aixi per a colles

el que surt mes es aquet es el mes car pero ya es mes barato que el de sant sebastia

ENTRANTES
-ensaladas
-alitas de pollo
-croquetas
-empanadillas caseras de carne
-entremeses

PLATO
-carne a la brasa con guarnicion (patatas al caliu y monchetas blancas)
o
-bacalao a la llauna

postres
bebida(agua, vino , gaseosa , cerveza o refresco)
cafe y chupito

precio 21 eur

yo creo que este seria el mejor , luego tengo otro por 18 eur pero no entra ni cafe nichpito y algo menos comida

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

la ruta no seria problema per que es pdria fer a la contra sense problema , pero amb tanta gent seria fer grups per no teni problemes

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Com que veig que ningú es mulla, ja ho faig jo el primer!!

Voto pel restaurant del Pumu, fent la ruta al revés!

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

secundo la moción... la veritat es que han rebaixat 5 euros pero han empobrit el menú encara mes (ho sento per les gestions Enric)

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

secundo la moción... la veritat es que han rebaixat 5 euros pero han empobrit el menú encara mes (ho sento per les gestions Enric)

yo tambe vinc , que yo dinare igual jajaja aquet dia magafo festa jajaja com la jefa es la meva mare jejeje

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)

lo que si dic es que tindriem que ser minim 12 o 15 per dinar pero que normal ment no obrim el disabtes a mig dia , aixo te la part bona y es que tot el restaurant seria per nosaltres

p.d a vegades em fet sopar per algun foro de 4x4 y duran els postres o cfes pasem un viseo del foreros , si voleo em paseu per email fotos vostres o videos y fem un video de tots y el podem pasar mentre fem el cafe , serie envia cadascun les fotos que vulgui y yo mencarego de fer el muntatge

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

jo tambe voto pel restaurant d'en pumu.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Salut a tots! Fins ara no habia dit rés però... m'apunto a la soritda i al dinar! En quant el restaurant i el sentit de la ruta... com diu un amic meu: "lo que diga la rubia", és a dir, el que millor us sembli a tots.
ENRIC, APUNTA'M! Gràcies.

ResponderCitar
Página 3 / 11
Compartir: