Forum
ho sabre aquest vespre, si no es igual!!
Hola jordi-td5 yo ire con un samurai ya que el range lo tengo en el quirofano osea que....
salu2
Jo nose si podré venir... A més a més, jo també tinc el Range al quiròfan... I a Solmobil que tenen molt ple, tinc por que es prenguin el: "No hi ha pressa" molt en serio... en principi no conteu amb mi pel dinar (ho dic per la reserva) i si puc, vinc només a la ruta jejejeje
David
P.d. Li heu dit al XAVI 300 TDI? Ell és de Sant Quirze del Vallès i suposo que tindrà ganes de treure el Range Cassic V8 a passejar.
..
P.d. Li heu dit al XAVI 300 TDI? Ell és de Sant Quirze del Vallès i suposo que tindrà ganes de treure el Range Cassic V8 a passejar.
Eeepp!!
Dit li he dit, pero no sé que farà veiam si avui puc parlar amb ell. Qui volgui venir amb turisme ho pot fer, hi ha carretera per arribar.
Demà començo a fer la llista.
Apa Siau
Eeepp!!
Ningú més???
RPodio (Va presi ;D que sense tú no podrem criticar :laugh:)
Apa Siau
Eeepp!!
Doncs el tema esta així:
Ruta i dinar
- Apa Siau 1
- Pumu 2
- Jrm80 2
- Ivilin 2
- Jordi-Td 5 1
- Rubix 2
- Sensi 1
- Txus 200 1
- Xavicooper 2
- Rpodio 1
- 109LRS 2
- Angel 1
- Rafa Ponce 2
Total dinar 20
Només Ruta
Range Fenix 1
Gu4ncho 1
Bé no cal dir que si algú s'ho repensa ho pot dir, més endavant direm menús i preus...
Apa Siau
Enric, si no et suposa un problema, ¿ens pots apuntar a la Laura i a mi? Sento haver trigat tant en confirmar-t'ho!
Eeepp!!
Doncs posem a l'amic Pau i a la Laura
Ruta i dinar
- Apa Siau 1
- Pumu 2
- Jrm80 2
- Ivilin 2
- Jordi-Td 5 1
- Rubix 2
- Sensi 1
- Txus 200 1
- Xavicooper 2
- Rpodio 1
- 109LRS 2
- Angel 1
- Rafa Ponce 2
- Pau 88D 2
Total dinar 22
Només Ruta
Range Fenix 1
Gu4ncho
Apa Siau
Eeepp!!
Afegeixo el Jaume a la Ruta i borro a l'Angel del dinar i ruta
Ruta i dinar
- Apa Siau 1
- Pumu 2
- Jrm80 2
- Ivilin 2
- Jordi-Td 5 1
- Rubix 2
- Sensi 1
- Txus 200 1
- Xavicooper 2
- Rpodio 1
- 109LRS 2
- Angel 1
- Rafa Ponce 2
- Pau 88D 2
Total dinar 21
Només Ruta
Range Fenix 1
Gu4ncho
Tortuga
Apa Siau
P.D. Ja sé que no es important, pero per la gent que tingui criatures coincideix amb la festa dels "Supers", jo pringaré diumenge :'(
Eeepp!!
Ja tenim confirmat el dia amb el restaurant, tanmateix tinc el que podriem dir el menú, però també el preu i jo el trobo que pica una mica, abans era més econòmic, per 30,00€ per cap ens donen a escollir:
1.
-Amanides
-Embotits
-croquetes
-etc. (pica-pica)
2.
- Espatlla al forn
- Carns a la brasa amb seques i patates (Botifarra, costelles Xai, cansalada etc)
-Peus de porc
3.
- Postres de la casa
Aigua, vi i gaseosa pel "rotet" inclosos
El café no ho sé (ho haig de concretar)
Les copes no van incloses, qui volgui va a la barra ho demana i paga.
Si us plau digueu que us sembla, si ho trobeu car busquem un altre cosa, per aqui la vora,
Apa Siau
Com ja t'he dit en persona avui a la Land Rover Party, 30 eurus és massa car. Conta amb mi per la ruta! Ja convencerem al Xavi que vingui...