Forum
Cuantos somos en el Pirineo???
Bones
S acosta la fi de l atemporada d esqui, el que per mi vol dir disposar de caps de setmana lliures, per tant, quan quedem?
On anem, esmorzar+ruta?
Degut que a molts indrets encara hi haura neu , que us sembla quedar per la zona del CAdi?
S accepten propostes!!
La questio es començar a trobar se coneixer se i anar sortint no?
Au fins aviat!!!
Buenas tardes.
Yo estoy por la zona de Sort, casi cada fin de semana.
Cuando querais podemos quedar.Carlos
Pues yo estoy tambien en Sort. . . pero vivo aqui.
Acercaros al Museu de les Papallones y preguntar.
Alfons
pa los de sort o la pobla: se puede subir a sant corneli¿? hay camino, me gustaria subir si fuera posible.
pa los de sort o la pobla: se puede subir a sant corneli¿? hay camino, me gustaria subir si fuera posible.
Pistas las habia. . . . pero debe hacer com 30 o 40 años que no he pasado ???.
En aquellos tiempos con un Citroen 2CV. ::)
Alfons
Muy buenas RPonce, hacia tiempo que no hablabamos y justamente hayer me pareció ver tu RRC en la Seu d'Urgell.... eras tu?
Bien haber si quedamos un dia!
Saludos!!
Hola Virgili, pues si estaba por la Seu de visita familiar . Que tal si preparamos algo por la zona ??
propuestas....
saludos.
Rafa
Jo no tinc a casa al Pirineu ni hi visc... però si puc m'apunto a la sortida! Ja trobaré on dormir.... ;D
Miquel...itant que serveix!!! 😉
Wilk.....doncs a veure si ens animem!!!
Home... Agramunt és al pre-pre-pirineu... serveix? Jo tb vindria a fer rutetes.
Jo diria pre-pre-pirinei baix ;D
Pero tambe val.
Submarino como animal marino.
Alfons
Muy buenas.
Yo tambien tengo una casa en le Pallars, Rubio (Port del Canto). Siempre que puedo o me lo permiten las circuntancias estoy por la zona. Si puedo tambien me apunto ha hacer salidas.
Saludos
Jose Maria (Defender 90)
Doncs tinc casa a Sant Llorenç de Morunys, pero quan pujo algún cap de setmana, normalment ho faig amb el turisme. El Disco el deixo per setmana santa, ponts, o a l'agost.