consulta RRC Vogue ...

Avisos
Vaciar todo

consulta RRC Vogue SE V8

15 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
1,163 Visitas
(@kowalski)
Respuestas: 21
Topic starter  

Hola nois !!! com va tot ???
mireu, fa uns dies ja vaig presentar el meu RRC 3.9 Vogue SE V8 a la passarel·la land em dic Ramon, soc de la plana de Vic i ara fera un meset que el tinc, però desprès de lluitar com un gladiador amb la meva senyora i quedant per tot el meu cos ple de senyals de lluita amb cicatrius molt profundes........es broma, tinc una santa a casa, com tots......oi??? jjajaaja

el vehicle en si esta francament be, la persona que el tenia en els últims dos anys, hi va fer uns 3000 km, comprovat en unes factures de canvis d'olis i al canviar el frens, ell l'ha tingut quatre anys amb no mes de 8000 km fets, el vehicle ve d'alemanya i de marcador porta 110000 km, (no crec que sigui real).......ah!!! i fa tres, el va pintar de nou, (verd mentalitzat en perfecte estat).

això es la part positiva i com tot a la vida sempre hi ha la negativa, al principi pensava que el motor estava adormit, però ara ja no se que creure, vaig canviar les corretges estaven molt resseques i es crivellades i l'hi vaig comentar al mecànic, ell em va dir que l'hi fotes canya per cremar cabonilla, i així ho e fet, però això no va n'hi en rodes, no treu fum blanc n'hi pel tub d'escapament, n'hi pel motor, no te pèrdues d'olis (encare que hi han algunes marques que poden ser de vesements), però en una pujadeta de no res i amb l'accelerador casi al tope, no passa de 60km/h.

algú em podria dir si es normal o no???........o soc jo que tinc manies, a mi ja m'agrada apretar el peu fins a baix, però que es noti amb, potencia, velocitat, etc...

per cert, quant em poden costar canviar els amortisers a +4 normalets, per fer pista mes que tot, trialejar una miqueta i carretera.

be, ara ja sabeu del meu RRC, gracies per tot.......si hi ha algú que em vulgui contestar..........

aquí teniu unes fotos.........

(@neich)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 768

Si preguntas en el foro de Range Rover seguro que te contesta más gente.

(@JORDI-VM)
Respuestas: 832

Esta Molt Bonic 😮 😮 😮 😮 😮
Esta Muy Bonito
Saludos.

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 745

Bones!!
Benvingut jo en tinc un com el teu pero canvi manual! està impecable, el tenia del mateix color l'unic k el vai pintar tronja metelitzat com el new range jejje, referent a la mecànica doncs jo no sóc cap expert podries mirar de canviar les bogies, netejar el filtre i mirar que el caudelimetre estigui ben regulat. Referent als amortiguadors doncs si en vols 2 de davant bilstein amb nomes 5000 km en tinc uns!
Encantat Alexandre

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189

Jo en tenia un de igualet.  El problema... no baixava de 25 litres i aixó que sempre anava a punta.
El meu anava perfecte pero jo penso que tampoc tirava el que tindria que tirar. Suposo que el canvi automátic afecta. No se, per que ara tinc un Disco 200 i la veriat es que tampoc hi ha molt diferencia (tot i que el V8 tira més, es clar)
el meu la suspensió era neumàtica i li vaig muntar una de convencional +4 i em va sortir a uns 400 o 500€ ma d'obra inclosa.
Salut!

ResponderCitar
(@kowalski)
Topic starter  

hola a tots ..........

després de fer gairebé totes les coses propostes i amb molt de mal tot, l'RRC segueix més o menys igual, si m'apures una mica millor però gairebé inapreciable ............. amb filtres de gasolina i aire canviats , líquid refrigerant (jo ho veig bé), cables i delco en bon estat (els va canvia l'antic propietari abans de comprar-l'ho jo), olis només amb 2000 km ........... no se que més provar, no sóc mecànic i no tinc moltes idees.
nomes en falta canviar les bugies, que faré el pròxim finde.........

suposo que necessitarem un miracle dels grossos o gastar una pasta i anar al taller

la suspensió ho deixo de moment aparcat, vull solucionar primer el tema motor.

però de totes maneres GRÀCIES a tots.

ResponderCitar
(@kowalski)
Topic starter  

gràcies Furka per l'interès, Auto Pla Vic és una solució, però abans vull trencar-me una mica més el cap per entendre mes aquest motor, de totes maneres aquest taller no té molt bona imatge ........

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Hum... no sé, però jo miraria que els cables que surten del distribuidor vagin exactament a la bugia que li pertoca. A mi això que comentes em sona a dos o més cables de bugies "creuats", i que per tant aquell cilindre no fa detonació quan ho ha de fer.

Ojo perquè aquestes bèsties poden funcionar amb dos cables creuats, i només notes que el motor no va rodó i sembla que li falti força, però funciona!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

gràcies Furka per l'interès, Auto Pla Vic és una solució, però abans vull trencar-me una mica més el cap per entendre mes aquest motor, de totes maneres aquest taller no té molt bona imatge ........

Companys, ja em sembla bé que es facin comentaris particulars però no creiu que hauriem entre tots de mirar de no dir les coses així? Més que un comentari pot semblar una asseveració i potser algú es pot molestar i no crec que valgui la pena. Tothom, qui més qui menys, ha tingut algun problema amb algun industrial, sigui mecànic, planxista, lampista, etc. Vinga, gràcies per soportar aquest comentari, amb tot el bon rotllo i amb el dessig que ens seguim ajudant els uns als altres! :thumbsup: :thumbsup:

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Justo Mr.croqueta , estoy total mente de acuerdo contigo , no caigamos en descalificaciones ni comentarios contra talleres ni particulares , si entiendes que no es de tu agrado...pues eso no es de tu agrado , pero mejor no dar pie a que el resto , que no lo conocemos , tengamos una mala impresión del local/personas etc

Igual mente deseo que nos sigamos ayudando claro  😉

Saludos...

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Doncs es força extrany aixo que ens explicas del Range. Certament no es un cohet si tenim en conte el "pedaso" de motor que te i la colindrada/cv que es gasta.....pero tampoc es cap muermo.....
En el meu cas, em va pasar una cosa semblant i es qu eli cistava molt de tirar, pero quan anava llençat aguantava el tipus, i era que 2 cables de bujias estaven intercanviats.
Mira que algu que hi entengui de range, et miri l'ordre en el que tens posades les bujies i si van amb el seu cable corresponent.
Per cert, esta IMPRESIONANT!!
Cuidal!

ResponderCitar
(@kowalski)
Topic starter  

ho sento i demanaré mil disculpes si he ferit la sensibilitat de algú, però no crec que aguí descalificat, n'hi faltat al respecte a ningú i a mes a mes, estic d'acord que entre tots ens tenim de ajudar, per això diria que no es una mala informació.

sense anar mes lluny en aquest mateix foro hi ha una altre persona (sense faltar a ningú i això que podia aver acabat malament) donant la seva opinió de un mal mecànic de Burgos.

fa un mes que tinc el RRC,  nomes demano i es per a mi el mes important, que el meu estimat RRC funcioni perfectament............repeteixo, ho sento............

109LRS gracies per tot......aquest finde faré el canvi de bugies i ja estaré al cas amb els cables.........seguiré informant

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

O.k. Kowalski, no crec que hagis ferit a ningú però si l'industrial és de la zona on estem i és concessionari dels vehicles que tenim és molt fàcil que li arrivi l'ona d'un comentari bo i d'un de dolent. No m'he sentit ofès ni molt menys, no em toca en res el taller (no soc client, ni els conec,...), només que no m'hagués agradat que el comentari s'hagués amplifacat. Cap problema company! 😉 😉
Moltes vegades fem comentaris sense cap mena de malícia i, en un mitjà com aquest, es pot malinterpretar o donar-li una bessant no pretesa per qui la fa (és el preu de no veure a qui parla, o escriu en aquest cas, ni sentir l'entonació que li dona al comentari). Sincerament, no és la meva intenció que es disculpi ningú, ni res semblant. Peró si podem evitar malentesos entretots, molt millor. Gràcies per la teva comprensió pel meu comentari i a la resta d'usuaris, disculpeu la totxana!

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Kowalski, vigila per que segurament involuntariament, muntaras les bujies de la mateixa manera que les tens posades ara.
El que aniria be, es que un mecanic ho revises i comproves realment, que cada bujia esta conectada al cilindre que li pertoca.......ja que tu segurament, amb tota la voluntat, treuras una bujia i li posaras una de nova amb el mateix cable...no se si m0'explico.......
Sort!!

ResponderCitar
(@kowalski)
Topic starter  

hola!!! a tots i moltes, moltes gràcies ...............JORDI-VM, O_range_range, canyamas, Furka, Pau_88D, Mr. Croqueta, Txus.200, 109LRS.

tinc al meu RRC 3.9 V8, gairebé com a mi m'agrada ........

el problema no era un problema, era la suma de moltes coses, i que la solució final a estat gràcies a l'aportació desinteressada de tots vosaltres.
una bona posada a punt ..........

* Filtre d'aire
    * Filtre benzina
    * Filtre caixa de canvis
    * Olis diversos
    * Cables i bugies
    * Corretges diverses + tensors
    * Catalitzador .... treure això a estat la gota que a vessat el got.

ara ja estic més tranquil, tot i no tenir molt nervi empeny molt més, el motor és molt progressiu.

dins de poc les molles i amortidors +4, però quines??? accepto propostes .............

ResponderCitar
Compartir: