CONSULTA FOTOS SORT...

Avisos
Vaciar todo

CONSULTA FOTOS SORTIDA AL MONTSENY

9 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
782 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

S'ha comentat que el fet que es vegin les matrícules dels cotxes pot ser una possible font de problemes pels afectats.

Si ho creieu convenient eliminaré totes les fotografies (ara ja les deu haver vist tothom) No voldria que ningú tingués cap problema, per aquest motiu (de fet jo mai havia esborrat la matrícula, llevat de les primeres fotografies que vaig enviar per que no sabia què solíeu fer)

Ep!! Sense ganes de ser pela-punyetes però recordeu que aquest post està en "obert", recomano passar les matrícules per la sala de maquillatge, ja que encara que la sortida ha estat per llocs no restringits no es sap mai si són legalment espais no prohibits. Sabem que som un grup de gent responsable amb l'entorn natural però potser hi ha gent que vegi les fotografies i això no ho sàpiga. Ja sabeu que jo sóc partidari de posar les fotos al partat de "Socis" (que té l'accés restringit) però aleshores els No-Socis no les poden veure ( una avantatge més de ser soci).

No us enfadeu amb mi.. però la xarxa és el que té... a vegades es lliguen molt fils....
Wilk

(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Es només en unes poques fotos que es poden veure les matricules. En moltes (com les de Sant Elies) on els cotxes es veuen de lluny o de perfil jo no i veig cap problema. 

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Hola HORIZONTES i LANDLOVER, jo anava apenjar demà el video que he fet que ja està acabat i ben guarnit, clar allà es veuent totes les matricules. Aquesta sortida era totalment legal, i no vàrem fer res de dolent, anavem a pas de tortuga.

que creieu que he de fer ?? el voleu veure ?? el penjo ??

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Jo crec que sí. Com dius, no vam fer ni actuar de cap manera negligent. Jo vaig posar la pregunta per la intervnció que en Wilk va fer al respecte i no voldria perjudicar ningú. Però, personalment, no crec que negligíssim en cap moment. I el video ha d'estar molt bé (t'hi vas esmerar en fer-lo)

És més, crec que en David (Mr. Croqueta) va comentar prèviament amb Medi Ambient (o els Forestals) i van dir que si anàvem amb correció, cap problema.

ResponderCitar
(@tarraco)
Respuestas: 986

Per la meva part, cap problema. És més, estic desitjan veure l

ResponderCitar
(@landlover)
Respuestas: 974

Albert, ja en tens un altre d’impacient…No crec que hagi d’haver cap problema…

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

No em malinterpreteu... és simple i senzilla precaució el tema de les matrícules. I si la sortida passa per llocs no prohibits no crec que hi hagi d'haver cap problema. Ni que cap estament ni ningú pugui dir res.

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Doncs vinga nois ara ja està pujant avui dimarts a la tarde el teniu aquí per gaudir-lo plegats. Que hi han hores emprades en fer-lo ehh.

Us agrairia que quan entreu al youtube poseu "me gusta" i algun comentari constructiu.

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Va ser totalment legal i no vem molestar a ningú... Excepte a dues dones que es van queixar de que passàvem masses cotxes, però això ja va ser per zona urbana...

ResponderCitar
Compartir: