Remolc "Made in Lan...

Avisos
Vaciar todo

Remolc "Made in Land Rover"

16 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
996 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

subirimagenes

(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Ostres es com el Disco d’en “Montseny”.  No es mala idea i carrega molt però a  mi hem fa pena veure el pobre Disco tallat així...

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

És una llàstima que aquets tipus de projectes en el nostre país siguin completament inviables...  🙁

landlover, esperem que aquest Discovery mutilat tingués una castanya frontal irrecuperable i que el ocupants no prenguessin mal. Almenys així l'hi han donat una segona vida... almenys a una part...  ;D  😉

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@guru-v8)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 79

de alguna manera o otra simpre hay que tirar de los disco  ::) ::)

ResponderCitar
(@landlover)

És una llàstima que aquets tipus de projectes en el nostre país siguin completament inviables...  🙁

Es veritat GASSMAN, jo soc del  1958. Els de la meva generació varem créixer trastejant el autos i les motos. El meu primer cotxe, un SIMCA 900 el vaig disfressar de SIMCA 1000 RALLYE, el 4art Un “SEAT RITMO 75” el vaig disfressar gairebé  totalment de “FIAT RITMO 100 TC ABARTH”.  Li posaves uns antiboira i les llums que volies i no passava rés.
Jo anava per Barna i per carretera amb una Montesa COTA i mes tard amb una Montesa ENDURO 250 amb un mirall retrovisor del tamany d’una galeta maria posat al eix de la roda del davant...i no passava res.  Els meus amics  d’una moto de cross civilitzada i matriculada, mes tard, en varem fer un tro de carretera (baixa suspensió, canviar neumàtics, llanta amb frens de doble tambor , seient rebaixat , carenat PUIG etc). El mecànic amic ens tocava el motor, posàvem un “tubarret”, la pintàvem, posàvem  enganxines i no n’hi avia un altre moto o cotxe  com aquell en tot el mon. El meu fill no a tingut tanta sort de poder gaudir amb quatre quartos d’aquest entreteniment.
No dic que un cert control no hagués calgut aleshores; però d’això als escurabutxaques que son avui dia les ITV. ¿Perquè jo no li puc posar al disco uns 235 85 16 si no pago i si pago puc posar uns donuts de 33’?
A vegades només per això  me’n aniria a viure als EEUU on pots matricular una bota de vi amb 4 rodes i un motor de 2 temps sense cap problema...

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

I tant!

El meu cunyat i jo vam comprar un vell Sèrie, el vam desmuntar peça a peça i el vam anar refent, arreglant i/o canviant tot allò que calgués. Li vam fer una baca amb ferro perforat d'estanteria i, al darrera, vam posar-li un seient doble d'un Renault 4L, per anar cara a la marxa (que vam comprar a un desballestament) i que vam collar al terra amb una vareta de ferro roscat.

Un cop feta tota la posta a punt, vam marxar cap al Marroc 5 amics ... I va anar perfecte !

Bé, només vam haver de parar a Castelló per que s'encenia el llum de l'oli i va resultar que al posar la tapa de la culata va quedar una mica pessigada la junta. Tornada a posar bé ... cap problema !

Per cert, era d'aquells de tres seients al davant i ... ens canviàvem de conductor sense parar el cotxe (coses que fèiem de joves ...)

Quan a la velocitat, no passàvem d 70 Km/h. Després li vam posar una Overdrive i la corresponent palanca de canvi de més (compteu que no tenia el canvi sincronitzat i havíem de fer doble embragament, per pujar i baixar de marxa constantment)

Imagineu-vos l'embolic dels peus i les mans : normalment dues palanques per a canviar i fent doble-embragament a cada pas de cadescuna de les palanques !!! els qu ens veien, alucinaven mandarines !

Així, en teníem 4 : Reductora, Doble-tracció, Canvi normal i Overdrive. Se'ns va convertir en 16 marxes endavant i 4 endarrera, si no m'equivoco.

Quins temps !!!

Aquí us presento uns fotos del Sèrie, en qüestió : dues de quan el vam comprar (pel viatge al Marroc) i unes altres dues, ja més adecentat (i amb l'Overdrive instal•lat) en un viatge a Lapònia

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

ResponderCitar
(@landlover)

Es un  Sèrie II A, (amb les llums desplaçades a les aletes) no?, Quina cosa mes bonica i el duies molt ben calçat. ¿No t’has penedit mai d’haver-lo venut ?

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Aquest no era el meu. Era el del meu cunyat. Era un Sèrie-II que, poc a poc va anar-lo "modificant" (llums a les aletes -fixat a la primera foto- canviar el capó i els laterals, pintar-lo, rodes 7,50 x 16 en comptes de les 6,00 x 16, Overdrive, etc. ...)

El meu era aquest 88-Especial (maco, eh!)

subirimagenes

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

També el tenia preparat per dormir a dins

subirimagenes

És com vam fer la "Travessa dels Pirineus", la primera vegada (la sgona va ser amb el Defender-90)

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Ostres HORIZONTES veig que ho portes a la sang això dels Land's Rovers. Aquestes fotos son boníssimes, vaja expedicions que et deuries fer, deuries estar una setmana per arribar al Marroc, no? ja que aquest defes Series no anavent a mes de 80 Km.

El remolc de la foto es sensacional m'agrada molt.

ResponderCitar
(@landlover)

Aquest es preciós. Llàstima els pilots quadrats (típics Santana) del darrere. Però vist del davant amb aquest color la roda el capo el doble sostre....qui el pogués tindre ara.

I tu baixant-te al moro amb un Sèrie II. En lloc de convidat novell al foro hauries de haver estat soci fundador...A partir d’ara et diré “mestre” Miquel.

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Y me pregunto yo, imaginaros que tengo pasta, voy a una empresa que hace remolques con la parte trasera de la carozaria de un defender (es el que a mi me gusta) y le digo ponlo encima de un chasis de remolque tuyo .
Ellos homologan sus remolques, a mi ignorante entender deberian de poder homologarlo si pasa de 750kg pues matricula roja y punto.
Venga va estropearme mi ilusion

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

albertdefender : Vam estar un dia. Vam sortir un 11 de setembre, a les 7 de la tarda i vam conduir tota la nit, anant-nos tornant en el volant. Vam arribar a Algecires al matí. Com bé dius, anàvem a 70 Km/h. !!!

landlover : Sí. Era molt bonic, però quan el vaig comprar l'havien maltractat molt i estaba molt tocat. Pràcticament cada mes em deixava gran part del sou en reparacions (i això que ho fèia al taller d'un amic i ho tenia tot amb els descomptes i preus de professional).

Gràcies pel títol "honorífic". Je, je.

Cordobes : Hay muchas fotos de remolques hechos con la caja del Defender. Veré si encuentro alguna y te la paso. ¡¡ Son preciosos !!.

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Hola cordobes.

Tengo miles de fotos de Land Rovers y buscando más o menos por donde creía que había (lamentablemente, no las tengo clasificadas) he encontrado algunas que pueden darte una idea (Tengo más. Si no te haces una idea con éstas, iré mirando poco a poco dónde las voy encontrando. Por el momento ya tienes por dónde empezar a ir pensando).

También te añado tres : Una de un compartimento, que muchos hacen en el vano lateral de la carrocería y que va muy bien para llevar cosas. Otra, de un Defender "para ir con toda la familia". Y, la última, de una "autocaravana rural".

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

subirimagenes

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Las dos primeras no corresponden al remolque de las siguientes, pero podrían ser perfectamente de él.

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: