Circuit Practic 4x4...

Avisos
Vaciar todo

Circuit Practic 4x4 Parc Motor Vallgorguina

22 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
1,386 Visitas
(@SNAIL 88)
Respuestas: 112

Hola Rockland

Molt guapo aixó del circuit.  😉
Tinc un company que te un quad ó ATV.  Saps si es permes anar per les pistes de 4x4 amb ell ???? .
Tenim pendent una sortideta. Jo amb el land i ell amb el seu quad. Estaria bé venir coneixer aquest lloc tant xulo.
Si es que sí , el quad quin preu sería.
Salutacions

ResponderCitar
(@rockland)
Respuestas: 24
Topic starter  

Hola Rockland

Molt guapo aixó del circuit.  😉
Tinc un company que te un quad ó ATV.  Saps si es permes anar per les pistes de 4x4 amb ell ???? .
Tenim pendent una sortideta. Jo amb el land i ell amb el seu quad. Estaria bé venir coneixer aquest lloc tant xulo.
Si es que sí , el quad quin preu sería.
Salutacions

Bones, no en tinc ni idea, aixo ho porta l ´Antoni, però crec que ni hi haura cap problema, el meu consell es que truquis al parc motor i parlis directament amb l´Antoni.

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Em sap greu notificar que l´obertura del circuit 4x4 es s´enredereix  una setmana. :-[

La inauguració sera el dissabte 9 de Març :wav: 

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Penjo el escrit que ha fet el parcmotor per aquest cap de setmana, ja que les inscripcions son limitades agrairia que si algú vol venir ho fagi saber aqui.
El preu de la inscripció es de 30€ i al acabar el parc motor ens convidara a un petit aperitiu.
Animeu-se que el preu no es malament i el circuit ja m´ho direu 🙂

COMUNICAT INFORMATIU:

Hola companys, com molts saveu estem fen un recorregut practic de 4x4 a la finca Can Pradell de Baix, coordinat per el Moto Club Sant Celoni, que gestiona el Parcmotor Vallgorguina desde el l'any 2002.

Aquest dissabte 9, i diumenge 10 de març convoquem les primeras trovades de proves del traçat especial disenyat per el pilot de trial 4x4 ALBERT PUIG.

Horaris dels dos dies:

Inscripcions i esmorzar de 8'30 a 9'50 h.

Recorregut practic: de 10 a 14'30 h.

Normes:

nomes podran accedir al circuit els vehicles inscrits

S'ha de respectar l'entorn i circular per les zones senyalitzades

ResponderCitar
(@TONI P.M.V)
Respuestas: 1

M'agrada la noticia ens veurem els dos dies,  dissabte i diumenge al Parcmotor Vallgorguina que les butis, cançalada, llom, monguetes, etc.etc son molt bones gasss

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

M'agrada la noticia ens veurem els dos dies,  dissabte i diumenge al Parcmotor Vallgorguina que les butis, cançalada, llom, monguetes, etc.etc son molt bones gasss

Itant que so bones ens veiem alla

Salut

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

M'agrada!! Molt bona feina Albert i companyia!

E vist el post una mica tard i ens hem perdut l'inaguracio. Peró queden més dies i espero disfrutar-lo tant haviat com pugui.

Em va semblar veure el land rover dalt del camió, i vaig pensar que ja estaries tremant algu, ara ho entenc tot! jiji

salut i força tracció

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: