Circuit Practic 4x4...

Avisos
Vaciar todo

Circuit Practic 4x4 Parc Motor Vallgorguina

22 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
1,385 Visitas
(@rockland)
Respuestas: 24
Topic starter  

Bé, el motiu de aquest post, es de informar que a partir del mes de Març s´obrira un circuit permanent per cotxes 4x4 a Catalunya.
El lloc es al Parcmotor Vallgorguina,  ara a les instal·lacions hi ha 3 circuits de motocross, 2 infantils i un per els grans, la idea es afegir un circuit 4x4 permanent.
Els circuits ja estan muntats i estan organitzats de la següent manera:

-Zones per cotxes 4x4 de serie: Banderes grogues
-Zones per cotxes 4x4 "preparats": Banderes blaves
-Zones per cotxes 4x4 "Extrems": Banderes vermelles
desprès cadascú  pot escollir per on passara, si pot jejeje.

Les zones les e fet jo i crec que estan força be, el circuit de serie es tipus els de festa major, un circuit delimitat amb cinta on hi ha, creuaments de ponts, pujades, baixades, i tot tipus de forats trenques xaragalls etc....... es molt llarg i dona tota la volta a la finca, calculo que es trigara 30 minuts a fer la volta, ara bé segur que hi haurà algú que el farà amb un vist i no vist.

També hi ha varis punts on es por sortir del circuit on agafar traçades mes extremes, o simplement aparcar per comentar la jugada.

Els circuits per cotxes preparats i extrems, de fet no es un circuit hi han varios trams repartits per tota la finca pujades, baixades, xaragalls,o mes ben dit parets, barrancs, canyons ,:) que a mida que passi el temps anirem ampliant.
Espero que us animeu a venir i provar.

Per mes info, al Parc motor Vallgorguina o en aquest post que estre encantat en aclarir qualsevol dubte, i aniré actualitzant amb fotos i comentaris.

Salut

(@rockland)
Topic starter  

Bones, penjo uns fotos que e fet i les e enumerat, la ultima es una fotografia de el google earth i e senyalitzat lo que es la finca que disposarem per el 4x4.
La circumferència en color verd es l´abast que te la finca.
Si us fixeu hi ha un camí que dona tota la volta en aquest camí hi ha la major part del circuit que es la mes fàcil.
Veureu que hi ha varis trams amb els tres colors de dificultat i nº de foto que corresponen a lo que hi ha muntat.
La zona de 4x4 de serie es la mes extensiva i la que dona tota la volta a la finca, les blaves i vermelles aniran unint el anell, però aixo serà amb el pas del temps.
Espero que s'entengui be
Salut

Nº1

Nº2

Nº3

Nº4

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Les extremes són com les marrons de les Comes o són pitjor?

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 112

Hola rockland
Gracies per la teva informacio
La trobo molt interessant
Saps el preu de l'entrada al circuit

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Aixo ja agafa forma

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

ieeeep, em penso que la e liat una mica amb les fotos

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Hola rockland
Gracies per la teva informacio
La trobo molt interessant
Saps el preu de l'entrada al circuit

Això no ho se ho porta l´Antonio si truqueu al parc motor ell os u dirà, però em sembla que esta entre 25 a 30€/dia

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

No he anat mai a les comes, hi ha de tot desde creuaments de ponts de un pam fins a parets de 2m de alçada i mes "no limits"

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Salutacions blop. No sé com seran les noves zones que estiguin preparant, però aquí et deixo un enllaç de la zona de proves que van preparar per la Marató de TV3 d’enguany.

Aquesta colla tenen ganes de passar-ho bé.  ;D

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Salutacions blop. No sé com seran les noves zones que estiguin preparant, però aquí et deixo un enllaç de la zona de proves que van preparar per la Marató de TV3 d’enguany.

Aquesta colla tenen ganes de passar-ho bé.  ;D

Carles (GASSMAN)

ieep, aquest vídeo jo no l´avia vist, i surto i tot, gracies
salut

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Avui hem acabat la pista de enllaç per tal de poder donar voltes i voltes sense haver de sortir del circuit.
També han començat a desbrossar els laterals de les zones i els xaragalls pels quals passarem la veritat es que queda de p....a mare. 
He fet unes fotos per que us pugeu fer una petita idea, encara que no fan justícia.

Ah! ja hi ha data definitiva, el Dissabte 2 de Març, obrirem portes, o sigui que haurem de pencar de valent.

Salut:
          Albert Puig

Nº5

Nº6

Nº7

Nº8

Nº9

Nº10

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Quina bona pinta té tot plegat!!!

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Quina bona pinta té tot plegat!!!

Si espero que quedi bé, ja tinc el cotxe carregat al camió i demà al mati aniré a provar les zones, per si falta retocar alguna cosa  :D, primer un bon esmorzar allà mateix i desprès a estripar a fondo jejejeje.

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Els companys del Parcmotor ja han decidit la tarifa de preus:

30€/dia, o també es podrà fer un abonament de 10 dies que sortira a 250€.
Em sembla que la mateixa tarifa que els de les motos.

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Vaig provar el circuit dissabte i crec que esta molt bé, vaig bolcar 2 cops dins el xaragall afortunadament les dues vegades el vaig poder aixecar rectificant la traçada jejeje deunidó.
Em va passar el mati volant.

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: