Forum
que va a 100 km/h? total maxim es pot nar a 110km/h sino... :police:jeje
a veure, a les 15:00 es queda alla o ales 15:00 marxem ??? es que jo arrivaria (si hem deixen plegar abans) a les 15:30 mes o menys
Xavi, no vulguis corre tant que llavors si que auren d'anar parant cada 200 km!!!!! jejejejejejejejeje
Be...ja trobarem alguna manera de quedar, no problem!!!
Ja friso per que arrivi el dia!!!!!!
jordi-td5 jo paso prop teu podriem quedar y ja tirar junts cap alla estic convecent a blop y a veure si vhr diu algo y ja seriem 4 que sortiriem desde aqui...hem semble que es va quedar a les 15:00 alla..
si màxim 100 i li costa agafar-los, mica en mica es va accelerant xD. Telius tu no vens en caravana? I orange_range?
Burkatlr3 estaria bé fer una pre-caravana des de Girona!!! Sóc de Girona centre.
Demoré pero llegué jajaja un abrazo Txus!!!
Saludos
Víctor - VHR
ok pues jo he creat un post y ens apuntem per fer pre-caravana!!ostia jo tmb soc del centre estic a pericot...
va que ja queda menys!!
Bones
Tema horari, jo marcaria una hora de sortida, que no de trobada, de cara a que la gent vagi arribant segons disponibilitat, sabent, que a la hora que decidim, se sortira amb puntualitat BRITANICA jjejeje.
La hora de sortida, una hora que ens anes be al maxim de nosaltres, tenint en comte que sigui una hora prudencial ja que hem de fer casi 500km a 100km/h.
Es a dir, si va millor a les 15:30 a tothom doncs 15:30, pero, tot i que encara queden dies, hauriem de començar a concretar, mes que res, per a tots els qui haurem de demanar permis, tan a les feines i o families, per poder trobar nos, no us sembla?
Aixi doncs proposo:
hora de sortida des de la porta de barcelona 15, 15:30 o 16h?
a mi em semble be,els que sigueu mes experts decidiu!jeje 😉
a mes es veritat son molts km a 100km/h hem de concretar be els horarisetc
seria el divendres no?
Jo plego de treballar a la 1 del migdia, si demano festa serà a la tarda. Per tant a mi m'aniria millor a les 16h
Ja tinc copilot.
El que em falta saber és com va el tema inscripcions, quant val i totes aquestes coses.
109 LRS, m´alegre que vingues que ja fà temps que no sé rés de tú..
Baixaràs amb el 109, 0 al Range??
Salutacións..