Forum
Bona tarda Pablo!!!!!
Doncs el Series ja fa uns anyets que no el tinc.....s'en va anar cap al Sahara acompanyat d'un Patrol 6 cil.........
Baixare amb el Range........que mes o menys gasta el mateix!!! 🙂
Ens veiem company!!!!!!
Algú baixarà en un series?? penso baixar amb el meu SIII 109 industrial del 77, agafa 90km/h Sabadell-Barcelona, així que em costará de seguir-vos ( havía pensat en portar creuers de 80km/h per evitar ensurts), ens podríem ajuntar els més "vellets" i fer caravana també, bueno caravana i cua, que penseu de baixar tots plegats (els series)?
Salutacions
Per cert..jo no se si la A340 esta ja feta fins a valencia o no........pero es una bona manera d'estalviar peatges fins alli, que son una pasta i la velocitat es casi la mateixa....
Jo m´ho planteixo seriosament, Baixar amb el séries per l´autopista no em fa grácia ja que incoscientment li trepitjaré més ( agafa 90 pero no vull anar a 90km/h 400km seguits...) i sé que ho faré ja que la via et permet aixo, en canvi a la 340 la mitjana será de 60/80 y no podré "expreme´l" com a l´autopista.
A part de l´estalvi dels peatges ( que són una pasta ) s´ha de mirar també l´estalvi en gasòil que també será important ja que anirán menys revolucionats i/o exprimits, en temps suposo que será al voltant d´una hora més, no he fet càlculs...
A finals d´aquesta setmana com a molt mitjans de la que bé, sabré segur si puc baixar, si algú s´apunta farem la 340...
Salutacions
Ojo que jo estic parlant de l'Autovia. La Nacional fins a Benissa per la N-340 es un suicidi!!!!!!! ja la vaig fer cuan varem anar al Vergel 2 Series per la Nacional....no ens van fer fora els camions de la carretera de casualitat!!!!!
Si no hi ha autovia fins a Valencia, millor que vagis a 80/90 per l'autopista. Els camions ja adelantaran i tu aniras mes tranquil. I de consum, si fa o no fa, gastaras el mateix, per lo que no et val la pena.
Jo nomes vull sapiguer si la gent vol anar per Autopista o per Autovia. Res de Nacional.
Salut!!!!!
si hi ha autovia de almenys 2 carrils i sense peatge, anem-hi, si no doncs per l'autopista 🙁
Sempre que vaixo a Tarragona gairebé sempre ho faig per la N 340 que l´agafo a l´hospitalet del llobregat, l´únic tram complicat és el port de l´Ordal que està a tocar de Vallirana y als trams de pendent sempre hi ha doble carril y després tot planer fins a Tarragona, fa molt de temps vaig baixar en moto fins a Murcia per la N340 y era a partir de Castelló que començava a travesar pobles i es feia molt pessat però d´aixo fa com 15 anys... ara no travessa pobles almenys fins a Tarragona, suposo que haurà millorat la cosa, no sé m´ho miraré al google maps... però sempre es pot agafar l´autovia baixant per la N 340
Fa 4 anys encara atravesava moltisimes poblacions, i les retencions que vam liar, van ser poques!!!!! jo no torno a baixar per aquella nacional ni boig!!!! i aixo que ja no vaig en un Series. Pero paso!!
La N-340 está be per anar a 80 o aixi, la he feta unes quantes vegades, la llastima es que el tram d'autovia es desde Torredembarra (+ o -) fins a l'Hospitalet de l'Infant (de baixada) i despres es torna a agafar a prop de Castelló per empalmar amb l'autopista AP-7 despres de Valencia.
Com dieu la nacional per arribar a Benissa es infernal, mitges de 40 maxim (de mitja).
Això es el que deia jo, es pot fer en condicions no? a més a més amb un series oi RPodio?
El tram chungo es la N 332 fina a Benissa llavors, no?
Salutacions
Ja et dic, jo ho he fet moltes vegades anant tranquilament gaudint del paissatge.
El tram de Valencia a Benissa si que es horroros, aquest millor anar per autovia-autopista, per fer 100 km. vaig trigar 3 hores... masses pobles i masses curves dures, no val la pena
Aquesta era la meva idea nar xino-xano per la N 340 aprofitant els trams d´autovía
Gracies
La bona idea, sería anar el "pelotón" xino-xano a 80km/h i si algú s'aborreix, que corri el que vulgui, ja ens esperarà a Benissa o bé posant gasolina si es tracta d'un V8 8)
Tambe, us podem eslingar i aixi descobriu que es la velocitat ....!!!! ;D
😉
A més de 80 amb la direcció, frens e inèrcies del series ::) ::) ::) no gràcies :nono: :nono: m´estimo massa la vida... :angel11: :angel11: