Forum
Bones
Aixo va agafant forma, ja tenim preus i la veritat es que trobo que esta molt be de preu!!!!
Tema desplaçament, com va la formació de caravana per baixar junts? tenim possible lloc de trobada? hora de sortida? dia de sortida?
Mica en mica anirem concretant detalls, pero trobo fora bona idea baixar el màxim de cotxes possibles junts, sera mes ame no trobeu?
..................
Esto va tomando forma, ya tenemos precios y la verdad, pienso que esta super bien el precio!!!!
Tema desplacamiento, como va lo de formar caravana para bajar juntos? tenemos posible lugar de encuentro? hora de salida? dia de salida?
Poco a poco iremos concretando detalles, pero pienso seria buena idea bajar el maximo de coches juntos, seria mas ameno, no creeis?
Bones
Aixo va agafant forma, ja tenim preus i la veritat es que trobo que esta molt be de preu!!!!
Tema desplaçament, com va la formació de caravana per baixar junts? tenim possible lloc de trobada? hora de sortida? dia de sortida?
Mica en mica anirem concretant detalls, pero trobo fora bona idea baixar el màxim de cotxes possibles junts, sera mes ame no trobeu?
- jordi-td5 (1 persona en principi)
- DaRiSo (2 persones, 😮 Sabadell (Bcn))
- Xavi 300 tdi (2 persones, S. Quirze (Bcn))
- Quique ( 2 persones, Caldes Montbui, Bcn
- Pinacsi (2 persones+1 gossa) Arinsal, Principat d'Andorra
- Toti ( 2 persones pero la segona no se qui sera encara) Granollers
-109lrs (2 persones...posibilitat de 4) Torroja del Priorat TGN
- TXUS.200 Uno ....en turismo / furgoneta / Disco.200....desde La Garriga
- maxporcuatro (2 personas)granollers (bcn)
+ 10
😉
jo hi estic interesat pero no se el que val no se res...entro a lo del nacional xo no veig preus ni res.... algu sap algo?
o tens que ser soci? mercy
- DaRiSo (2 persones, Sabadell (Bcn))
- Telius si tot va bé cap allà anirem, encara no se si sol o acompanyat (Roses)
- DaRiSo (2 persones, Sabadell (Bcn))
- Telius si tot va bé cap allà anirem, encara no se si sol o acompanyat (Roses)
- VHR y el FrankenRover (Girona)
M'agrada la idea d'una caravana de "Metalls Pesats" jejejejeje. Alguna Idea de Lloc, Data i Hora?
Me gusta la idea de una caravana de "Metales Pesados" jejejejeje. Alguna Idea de Lugar, Fecha y Hora ?
Saludos
Víctor - VHR
Cuanto bueno Victor !! ya tardabas en estar por aquí compañero!!
un saludo y supongo que la cosa estará entre las 14:00 y las 15:00 hrs del Viernes ( AL MENOS POR MI PARTE ) y el lugar la Porta de Barcelona ( area del llobregat ) que hay sitio y más o menos todos pasamos...
un saludo y supongo que la cosa estará entre las 14:00 y las 15:00 hrs del Viernes ( AL MENOS POR MI PARTE ) y el lugar la Porta de Barcelona ( area del llobregat ) que hay sitio y más o menos todos pasamos...
por mi parte seria mejor mas tarde ???
Bones
Be aixo definitivament belluga jejeje
Ja tenim lloc de trobada, AREA del LLobregat, Porta de Barcelona. Com diu en Txus, es un lloc on tothom mes o menys hi hem de passar o i podem passar sense desviar-se en exces.
Hora de trobada: segons viamichelin, fins a Benissa tenim uns 465 km aprox i diu 4h27minuts
sabent aixo, que us sembla Divendres sobre les 15h?
Proposeu hora de trobada segons disponibilitat i entre tots decidim.
..........................
Buenas
Bien esto definitivamente se mueve jejeje
Ya tenemos lugar de encuentro, AREA del LLobregat, Porta de Barcelona. Como dice Txus, es un lugar donde ttodos mas o menos tenemos que pasar o podemos pasar sin desviarse demasiado.
Hora de encuentro: segun viamichelin, hasta Benissa tenemos uns 465 km aprox y 4h27minutos
sabiendo esto, que os parece viernes sobre las 15h?
Proponer hora de encuentro y entre todos decidimos.
Algu tindra que fer gasolina, estirar les cames, pixar o algo similar a l'alçada de Reus o de l¡Hospitalet de l'Infant??? es que jo m'ajuntari aen aquella laçada mes o menys.
Com ho veieu?????
Salut!!!!
Cuanto bueno Victor !! ya tardabas en estar por aquí compañero!!
Per mi Ok, de 14.00 a 15.00h a la PORTA de BARCELONA, al aparcament, on sempre vaja.
Amic francesc (109LRS), jo per tu poso benzina, pixo, menjo DONUTS, el que calgui i si ningu para, ja li treure'm la pols als 180cv.....per retrovan- se amb el grup....jijijiji.
😀
vhr ets de girona de quina part...
jo estic miran habere si em puc escapar. podriem sortir junts d'aqui,no?
si et semble be, aixis ja fem nota el nacional des de aqui que et semble?
lo que encara nose si anire...tot apunta que si...
salut
Jo m'estic rumiant molt de venir, pinta guapa la cosa, he de caçar copilot però. Vinc de l'Armentera.
Sí, però adverteixo que porto 35" de roda i per ara no tinc grups curts (tot i que està en procés, em falta vendre les altres rodes per poder-los comprar) i diguem que no va gaire alegre el cotxe (que ja és lent de per si).