Forum
tambe vindra un colega meu amb un defender 110 a la porta de Barcelona!!!aixo comença a ser una foto guapa!!!ja queda menos!!!
bueno entonces para asegurar ya,desde las tres la gente en la puerta de barcelona para salir a las 16.00 en punto,¿no?
Buenas
Aixi es, divendres 6 a les 16h sortim!!!!!!
nosaltres, estarem alli cap a les 15:30, farem ple de gas oil i esperarem nerviosos l arribada de tothom!!!!
Senyores Senyors, aixo ja no hi ha qui ho pari!!!!!!
Bones
Tot a punt, Land a punt i els nervis de punta esperant l hora de marxar.
Malauradament, hem tingut una baixa de ultima hora, la nostra gossa, MARPLE la bull dog angles que no s ha perdut ni una sola sortida, trobada concentracio, no podra venir aquest cop, els seus 10 anys, els problmes estomacals que te durant aquesta ultima setmana, i les possibles altes temperatures(aquesta raça son molt sensibles a la calor) ens han fet decidir de no portar la amb noslatres. La trobarem a faltar, pero la salut es el primer, els anys no passen en va.
quin greu pinacsi!!jo tambe volia portar un pero son tres bull dog frances y per el tema de calor no en portare cap!!!
posa un bulldog a la teva vida!! 😉
espero que es millori del tema estomacal....salut
la veritat que per ferlos pati millo estaran a casa el meu boxer tambe es queda!!!aixo esta aqui mateix ja!!!!!
Bueno, bueno!! Esto ya está a la vuelta de la esquina...., pero imposible. He aguantado hasta el final, pero por imponderables no puedo ir con vosotros. Lástima, era mi primer Nacional y le había puesto mucha ilusión. Igual me escapo y os vengo a despedir, tengo ganas de ver caras felices. Ráfagas y buen viaje!!
Buenas
Una lástima Quique!! ya habra otras ocasiones, Ogassa si finalmente se hace, Iberico, LRParty....
Un saludo
Gracias Pinacsi.
Seguro que nos veremos en otra ocasión. Mientras, que lo paséis muy bien.
Un saludo.
Bueno chicos A PREPERAR LOS BÁRTULOS y a cargar el coche que nos vamos mañana!!!! nos vemos en Benissa. Por cierto el canal donde estaremos en la emisora el 6 AM no??
Be senyors...dema tots alli......jo ja començo aquesta nit la ruta cap a Benissa!!
Que tingueu tots una bona baixada i alli ens veiem!!!
Salutttttt!!!!!
yo ya tengo la cama puesta y la mesa cargada,mañana pongo comida y ropa,a las tres salgo de casa ,a las 3.20 3.30 estoy en la puerta de barcelona con jreina
que ganitas!!!!!
yo ya tengo la cama puesta y la mesa cargada,mañana pongo comida y ropa,a las tres salgo de casa ,a las 3.20 3.30 estoy en la puerta de barcelona con jreina
que ganitas!!!!!
Nosotros vamos a meter una litera dentro del disco......lo que pasa que no puede ser de 2 metros.....aunque con lo chiquitin que es Jordi no tendrá problemas....a mi me tocará dormir con los pies recogidos.......
MENSAJE PARA EL PRESI Y ORGANIZDORES:
En el bar hay "rincon chillout" con colchones?????????