Forum
collons!!!creia que era mes greu!!!ok, si necesites alguna cosa ja saps!!!ens veiem per alla!!!
collons!!!creia que era mes greu!!!ok, si necesites alguna cosa ja saps!!!ens veiem per alla!!!
no, no, si no es greu pel cotxe, es greu per la meva butxaca!!! jajajajaja
Però es mes maco 5 amb 5 cotxes, emisora, cachondeito, ahora yo te adelanto... ahora tu me adelantas, eeehhhh ese rebufo... paramos i todo el mundo nos mira como si llegaramos del CAMEL ----- ames TElius el teu cotxe es de revista de proves i anira tota la premsa del motor 4x4... fins i tot motor a fons farà un reportatge...!!!!!!
😉
Xavi
Però es mes maco 5 amb 5 cotxes, emisora, cachondeito, ahora yo te adelanto... ahora tu me adelantas, eeehhhh ese rebufo... paramos i todo el mundo nos mira como si llegaramos del CAMEL ----- ames TElius el teu cotxe es de revista de proves i anira tota la premsa del motor 4x4... fins i tot motor a fons farà un reportatge...!!!!!!
😉
Xavi
+1
Vindra la Tele i tot? m haure de pentinar? haure posar-me els pantolons curts, les xancles i la samarreta dels diumenges ? jajajajajaj
Ja queda menys!!!!!! ens veiem divndres!!!!! quines ganeeees
😉
Xavi
tranquils! ja en portarem un altre de revista!! 😉
Per cert acabo d´instalar l´emisora de radio una CB ara vaig a que em sablin els 82 euracos de la llicencia... Quin canal utilitzeu per anar a les concentracions o en general??
Salutacions
Per cert acabo d´instalar l´emisora de radio una CB ara vaig a que em sablin els 82 euracos de la llicencia... Quin canal utilitzeu per anar a les concentracions o en general??
Salutacions
Suposo que ho confirmarem a la PORTA DE BARCELONA abans de sortir pero normalment sempre posem el dia que es, osigui dia 6, CANAL 6 AM... per els que no tenen FM.
Xavi
Felicidades xavi!..supongo que le sacas el ARB al v8,no?
por cierto....REVISA TU CORREOOOOOO!!!!!!!!!......lo piyas?saludos!
me parece que el coche lo ha vendio con arb,lo pillas,jajaja,mala suerte.(todo es en plan coña ,no se me mal interprete)lo del ARB, es pura curiosidad.
no estoy pa bloqueos.jejejejjejejejeeee....saludos!
un mes a la llista
toyland (2 persones) corbera de llobregat
Marxo divendres pel mati, ens veurem a Benissa o per l'autopista
Al mati qui son el que marxen ? Per que si ho puc muntar també marxaria a mig mati. I si no a les 15´30 hora zulu i mandinga a la porta de Barcelona ens veiem Diviernes 😉
jo en pricipi volia marxar amb tothom per 1que a la feina no podien dornarme tot el dia, pero hem varen dir que m'agafes tot el dia...!! ;D ;D depen de quanta gent sorti per el mati pot ser mi afagiria...jo crec que lo mes important es la patxoca que farem tots plegats....pero vosaltres proposeu y ja veurem..jwejejej
necesito algo de información.........
Como muchos sabeis , voy con jordi-td5 al NAcional, mi pregunta es....si por el camino de ida o de vuelta tenemos esa típica discusion familiar y me abandona en plena autopista ¿alguien me recogerá?
Ocupo poco, molesto menos y además tendrá mi eterna gratitud.........
ME prepraro un cartel del rollo "CLRTT socio ABANDONADO recogeme"
Como muchos sabeis , voy con jordi-td5 al NAcional, mi pregunta es....si por el camino de ida o de vuelta tenemos esa típica discusion familiar y me abandona en plena autopista ¿alguien me recogerá?
Yo te recojo Suri! Se que eres buena gente 🙂
Jo intentaré marxar abans o com a molt a les dues, però ho farè per carretera a 80 amb el series
Como sabes que tengo intencion de abandonarte ??? ??? ;D ;D