Cap de Setmana 10, ...

Avisos
Vaciar todo

Cap de Setmana 10, 11 Octubre i "El Puig de la Balma"

10 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
799 Visitas
(@Soler)
Respuestas: 4756
Topic starter  

Aquest dissabte va pujar a casa el Pau per ajudarme en algunes cosetes del cotxe. Despres varem anar a fer un volt, suau, pero el necesitava.

El Diumenge hem va trucar el Juanillo per fer una volteta amb la famili. Varem fer uns 30 km i vam anar a petar al "Puig de la Balma". (Conjunt històric cultural d´agroturisme Casa Museu" .Son unes casetes dins la pedra. Molt curios de veure. Hi ha restaurant i hi han habitacions, un museo i una hermita. Al ivern, l´aigua cau per les pedres i per devant les cases.

(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Ostres Jaume, quins records i quina enveja al veure les fotos. Jo m'havia fet tots aquets camins en bicicleta ja fa uns quants anys. A veure si algun dia em puc ajuntar amb vosaltres.

Salutacions

(@joant)
Respuestas: 561

Mamoncete, aixo es diu avans de fer-ho

ResponderCitar
(@Soler)
Topic starter  

Mamoncete, aixo es diu avans de fer-ho

Va sortir de manera improvisada, pero podriem tornar- hi un dia, mes cap el ivern, que els camins estiguin una mica mes molls.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

El Puig de la Balma és un lloc molt xulo, nosaltres hi hem pujat alguna vegada, però venint per la carretera de Mura a Rocafort. Després del Puig ja hem agafat pistes de terra!

Jaume, ¿els fums del Tortuga segueixen controlats? Dissabte era un gustasso (si no hagués estat per la polsaguera) anar darrera teu, res a veure amb quan vam pujar a Ogassa.

ResponderCitar
(@Soler)
Topic starter  

Encara es te que ajustar una mica la bomba, pero ja vas veure la diferencia.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Sí, sí, realment brutal, la diferència!

Ara només ens faltaria trobar el forat per on se'ns va l'oli del motor a litres...  ;D

ResponderCitar
(@Soler)
Topic starter  

Lo del oli es un "poltergeist". Perd per la junta del carter,però de manera controlada, inclus no fa bassa a sota.

ResponderCitar
(@miserietuning)
Respuestas: 716

Hola!!!! Cuan tingui el serietuning amb condicions ,em de quedar un dia per fer una sortideta d'aquestes.
Viam si el puc tindre per la party !!! ::) no us podeu imajinar les ganes que tinc.
Per cert molt macas les fotos

ResponderCitar
(@juanillocule)
Respuestas: 931

la veritat, que ben passar una tarda forta tanqui-la y divertida amb la canalla canta'n..tota mena de cançons típiques que en recordaven cuan anava de escusio amb companys de la escola...y con diu el Jaume una mica mes andavan cuan plogui una mica....salu22

ResponderCitar
Compartir: